Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 857 ggr
Itchy
0

dessa J*vla vattenflaskor

köpte en ny vattenflaska för inte mer än 2 veckor sen…och fick nyss ett sms där det står att den har gått sönder. det är en sån där classic rabbit (utan gummigrej på pipen) som jag använder till alla burar. och den har gått av precis i böjen av plasten där metallpipen börjar.

finns det ngn bra sorts vattenflaska som håller bra, men som inte är alltför dyr ??? för här kostar dessa värdelösa saker nästan 80:-

förslag är välkomna

You can't spell Bitchy without Itchy

eloize
0

vart bor du? Hornbach har bra flaskor…. i flera olika storlekar och till bra priser…

Itchy
0

jag bor i örebro…och närmsta hornbach ligger i sthlm :P

eloize
0

mmm skit då… jag kan kolla märket om du vill till imorron så kanske någon av djuraffärerna i örebro kan beställa hem…

Itchy
0

ja tack :)

eloize
0

fixar till imorron åt dej!

MaaariaS
0

Jag har vattenflaskor som är gråa därnere som är mkt starkare plast ,det är iof gummi på pipen men den har hållt i flera år…den brukar finnas på arken zoo i örebro….

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Itchy
0

jag har testat dem…men så fort gummit var uppätet så började den läcka >_<

myismyname
0

Jag har en flaska av märket Trixie (i think) som funkar riktigt bra. Själva metallgrejen längst ner är rätt lång så plasten ligger inte direkt mot gallret, om du förstår hur jag menar. Dessutom kan man plocka bort metalldelen längst ner då det är dags för diskning :)

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Lancia
0

Karlie Snuggle Bar heter vattenflaskorna från Hornbach. Ser ut såhär.

Itchy
0

då blir det ut på jakt efter en bra vattenflaska imorrn då :P

är det inte Karlie flaskorna som passar till vanliga PET flaskor ???

eloize
0

#9 Tack! så smart va inte jag tydligen vid denna tid på dygnet! haha

Lancia
0

#10, testade just och uppenbarligen så passar dom inte PET. :/

#11, shit happens :>

MaaariaS
0

#7 va synd…

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Itchy
0

#12 vi hade ngt likn till vårat marsvin en gång i tiden som även passade till pet flaskor…och den flaskpipen var oförstörbar…

Lancia
0

Det kanske går med lite våld ;D

Jinaum
0

köpte min på zoo 4 ui trollhättan för typ.. 40 eller 20 kr.. aldrig varit något problem med å den har jag haft i över ett år. Den andra köpte jag från ica och hållt kanske lite över ett halvt i alla fall. enda nackdelen är att den läcker lite.

silverorm
0

#9 Har sådana vattenflaskor, de fungerar hur fint som helst!Glad

[lucke]
0

#9 FAvoritflaskan för mina råttor att dricka ur. Finns även på vanliga zoo-butiker.

Itchy
0

ska nog köpa mej ett par såna…

inget letande efter vattenflska hanns med idag :(

[Mara-Bell]
0

Jagh ar en flaska från vitakraft här hemma For You heter den, den har aldrig gått sönder hos mig. Den är köpt i G-Kås (Ullared). Finsn säkert på andra ställen med.