2 honor köpes
Jag ska nu flytta hemifrån i Januari och kommer att bli otroligt sällskapssjuk eftersom jag är van vid djur. Jag har därför valt att köpa två råttor (kanske tre, men det är nog bäst att börja med två) och letar uppfödare i Skånetrakten. Jag kommer nog att vara på utställningen i Landskrona iofs, men hör gärna av er hur som. Jag hade tänkt honor men finns det några hanar i närheten som behöver ett hem så är det inte helt omöjligt.

hej, jag har Råttungar på G, men de är inte leveransklara förräns om cirka fem veckor, är du intresserad av fina fina ungar om du väntar? kan levereras till halmstad. mvh

Vill passa på att tipsa om underbara Basshunter i Skåne som behöver ett hem: http://ratthjalpen.se/?page_id=29&id=474
http://www.freewebs.com/ladugardens/ har chokladpojkar till salu, tror dock inte att hon ska till landskrona men hon kan ha kontakter som ska. Annars är ett bra tips att sätta sig och kika på olika uppfödares hemsidor, eller ringa någon. Johanna är nästan alltid hemma pga sin lilla dotter, och vidarebefodrar alltid om hon inte själv kan hjälpa. :)
Min blogg; http://www.nattstad.se/Varganess
jag har en kull plan ihop med nicciz och en här hemma. leverans klart till januari om det blir av :-)
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Hej! Jag har två råttdamer Julia och Shihiro, ca. ett och ett halvt år gamla, mycket keliga och tama! Ingen stamtavla och så, men fantastiska som sällskap. De behöver ett nytt hem då vi flyttar och inte kan ta dem med!
/lisa

Satsar gärna på prodigys töser :) roligare att hjälpa, plus att hon bor nära. Skulle inte det funka, zickan vart bor du?
Halmstad är lite långt bort, vill gärna komma o hämta, är lite paranoid med att transportera djur XD Plus, vill gärna träffa ägaren^^

*rättar Zickan* NER till skåne för sjuttioelfte gången.. xD
Beror på hur man vänder jorden ;-) fortfarande.. asg

Du kan kolla med Absinthe också! Hon bor i Skåne.
Älskar mina stora små vänner..

Men jorden är ju som den är nu, därför är det NER, Zickan.. xD *envis som synden*
Jao jag bor i Skåne.. har fem roliga hanar som söker ett nytt hem just nu. Kommer annars ha fler kullar nu i vinter och kommer även besöka utställningen i landskrona så som läget se ut nu och då kan du även träffa mig. Oklart om jag kommer ställa ut ännu, men om jag ska ställa ut så får du ju träffa mina råttor också, annars är det bara att boka in en dag och tid så får du jättegärna komma hem hit och träffa mig och råttorna och känna och klämma lite på dem, om du inte klämmer för hårt på sötnosarna bara.. ^^,
Jag bor i Klippan, 3 mil utanför Helsingborg ungefär. =)
Nej sidleds

Har ju bekanta i Höganäs, kanske kan kombinera en utflykt där. Jag hör av mig när jag vet hur allt blir^^
Jag kommer inte klämma hårt. bara peta lite :P kanske mysa.. eventuellt sno om dom är riktigt söta XD

Du är så välkommen så.. =)