Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 1363 ggr
cosmonita
0

Hane säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En av killarna som föddes 30/10 är till salu. Kulltemat är Tre Amigos (Just Ds fjärde album från 1993) och det är Pedda som kan tänka sig att flytta till en råttvän när han är fem veckor 5/12.

Vikten kommer att vara en bit över det minsta tillåtna 80 gram vid leveransen eftersom de bara är tre st i kullen och har inte behövt konkurrera om mjölken.

Observera att Pedda måste ha en råttkompis i sitt nya hem. Läs köpvillkoren på min hemsida (www.cosmonita.se/rattindex1.htm)

• födelsedatum : 091030
  • färg, teckning o hårlag : beige ut capped mm
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) : 3 st
  • faderns namn, födelsedatum, vikt : Kaptenen (Who Am I?), 080221, 700 gram
  • moderns namn, födelsedatum, vikt : Harlem (Angel Of Harlem), 081208, 320 gram
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning : Syftet med parningen var att tillvarata mamman och pappans utmärkta temperament och hälsa.
  • Ursprung- vilken uppfödare eller vilket zoo : Kullen liksom mamma och pappa är födda hos mig. Stamtavla kan ses på min hemsida när jag får i ordning på rätt dator eller fås via mail.
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc : Lugna och trygga bebisar alla tre
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb : 250:- reggas i SRS
  • ort där råttan/råttorna finns : Västerås
  • telnr, epost o alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus) : anu (snabela) telia.com

På bilden alla tre, Gurra, Pedda och Wille.

Pedda, som är till salu, syns längst ner på fotot

cosmonita
0

Pedda, idag 3 veckor och en dag gammal.

Allamej
0

Putt

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

cosmonita
0

Här färska foton, dock dålig kvalité då jag ville fota utan blixt

cosmonita
0
cosmonita
0

Har köparen inga råttor hemma sen tidigare kan Pedda eventuellt flytta tillsammans med en äldre hane.

cosmonita
0

Pedda har fått nytt hem nu Glad

Terato
0

Härligt! :)

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Itchy
0

O.O han är nästan en kopia av en av mina hanar……läskigt :P

You can't spell Bitchy without Itchy