Granathens- kull
18 november
- agouti (två hanar två honor) en amber och en fawn
- antagligen sex stycken
- Shannaras Jordrök (1/4- 08) regnr. 0209/08 630g
- Trollbunden 17/2 regnr. 0058/09
- Få fram underbara sällskapsråttor som funkar utmärkt med sina burskompisar. Få fram litet mer aktiva och lärvilliga råttor, vilka de blir om man ser till föräldrarnas egenskaper.
- Granathens råttorna kommer såklart att reggas inom srs, kostar 300:- styck
- Mariestad, eventuell transport till Gbg eller Stockholm kan genomföras och orter runt om.
- mail: granathenssnabelA.com
- pm:a denna sida.
- förövrig kontakt, kika i uppf.listan eller min hemsida: granathens.webs.com
Denna tråd behöver inte vara låst i första skede ifall det är saker som jag har glömt bort, som skall ändras osv.
Detta är ungar som jag hoppas mycket på och de skulle passa bra för eventuell avel i framtiden. Det blev fyra tjejer och två killar, minst en tjej stannar här.
Alla ni som tidigare har varit intresserade, hör av er igen då jag nu har dragit ett sträck och kommer inte ihåg alla som skrivit till mig. Från och med nu kan tingningar göras. Först till kvarn…
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

De var födda den 18 november och idag är de tretton dagar, väger mellan 30-35 gram.
Ungar som troligen skulle lämpa sig bra i avel, om man söker något sådant. Då de blev så få kommer jag bli än mer kritisk men hör av er oavsett var ni tycker att ni finner er. En del har mycket bra hem att erbjuda fast de inte är medvetna om det.
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

har mailat dig här på sidan.

Ungarna kommer att vara leveransklara dagen innan julafton, kan man tänka sig något bättre i julklapp?
Jag är ännu intresserad. Men har inte hunnit prata så mycket mer på msn med dig. Men annars får jag puscha på att geten/ullis får en.. hehe..
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.