Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 610 ggr
Nicciz
0

Fodervärdar sökes

Jag har en hanflock på 3st och en honflock på 2st som jag söker efter fodervärdar till.

Honorna är pensionerade men är väldigt pigga, glada, lekfulla och sällskaps sjuka. De är perfekta prova på råttor då de är väldigt alerta men samtidigt väldigt hanterbara och mjuka. De har båda två haft kull. Men ena honan accepterar inte bebisar efter sin kull.

Hanarna är födda dec-08, jan och feb -09. En av dessa är lite stelare vid hantering, men de andra två är supermjuka och har världens häng. De funkar perfekt ihop. Den äldsta har dock svårt för bebisar och jagar de gärna varpå jag stängt den flocken.

För mer information, bilder osv fråga på i tråden för min pmfunktion är katastrof XD

*köp o sälj hmm borde kanske vara en annons?? men jag är mest nyfiken på att se om det ens finns intresse.. well passar det inte teamet så hojta gör jag om o gör rätt ;P

[MissDiss]
0

Jag skulle gärna ställa upp att ta honorna :)

Terato
0

Vilka råttor rör det sig om? Bara nyfiken! :)

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Nicciz
0

#1 Helst vill jag att de kommer till någon med få råttor så de får massor av tid, det är lite därför jag söker fodervärdar ;)

#2 Önska o Medina, Huset som pratar, Dark Hunger och Tristan

Terato
0

Jag tycker du ska lägga in det som en annons. Presenterar du dem i den här tråden så blir det ju en så då slipper du göra en ny.

Önska och Medina är ju jättebra som förstaråttor. De andra har jag inte träffat, tror jag. Men det är ju perfekt om man bara tänkt sig ha en två tre stycken och inte utöka.

teratos.r8or.se

Nicciz
0

#4 Kan jag bygga på den här eller en helt ny tråd?

[MissDiss]
0

#3 Jag har massor av tid, korta skoldagar, mamma + hela familjen, vi är 6 pers, håller på med råttorna i princip hela tiden, de har buren öppet hela tiden så länge någon är hemma, så tid finns :)

MangoMelon
0

#6 och många råttor :)

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

[MissDiss]
0

#7 Haha, japp ^^  Men massor av tid ^^ Massor av familj ^^

Terato
0

#5 Bygg på du!

teratos.r8or.se

axilur
0

Åh, vad honorna vore perfekt för mig om de inte rymde…

/Anneli

Cis-j
0

Jag skulle också kunna ta hand om honorna. Har två stycken här hemma redan, men skulle vilja ha ett par till så det  blir mer flock av det hela. :) bor  i skaraborg så det är frågan om det bara inte är för långt. ?

Nicciz
0

#10 Jag har uppfunnit en enkel men effektiv extralåsning. Den har de inte rymt ur om jag inte glömt att haspa på XD