Ot. Behöver pengar..
Försöker desperat hitta sätt att käna pengar, har då tänkt att sälja lite saker men kan ni ge tips på vad man kan sälja? Behöver typ 3000:- XD Har funderat på att sälja mobilen men får bara 300:- för den kanske så..
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se
Dig själv;);) Haha nä skoja! Sitter lite i samma situation själv xD Men jag bytade bort min pojkväns 42tums platt tv… Hehe.
Men imorgon ska min pojkvän och hans brorsflickvänsmamma sätta sig på loppis och sälja alla onödiga prylar vi har hemma. Gör något liknande? Gå till släkt och vänner och fråga om de har något att ge bort!
#1 haha! tack för tipset :)
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se
sitter i samma sits. lagt upp allt som jag kan sälja på annonser här och på blocket :-(.. måste göra allt för att få ihop till utställningen och till mat åt mig själv.
Men säljs bur tbh, burar. Kläder på tradera brukar gå åt. Eller ja det mesta kan gå att sälja på tradera ;-) bara man har en lockande bild.
Har du en släkt runt dig kan du fråga om de vill ha fönster puts, städning osv för en slant, bil tvätt, fråga runt om släktingar har saker de vill bli av med till en loppis på typ tradera ;-). Är advent snart så det ska göras fint hos dom som bryr sig.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Sälj dina cd-skivor, de har ändå spelat ut sin roll…