Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 677 ggr
mikeiko
0

OT - klantighet o.O

Har ni nån sån där grej som ni bara upprepar och aldrig lär er av? Något riktigt klantigt?

Jag lyckas, typ varje gång, glömma att mina kökssaxar "hänger ner" genom diskstället (den korg där besticken hänger), och sen när jag diskat klart, och ska torka av diskbänken med disktrasa…och torkar under diskstället…såååå RITSCH!

*djupt jack i fingret* -__-

Zolah
0

Jag har flertal gånger  'hoppat' upp i dörrkarmen -__-

Jinaum
0

eh.. jag brukar råka dunka huvudet i bildörren när jag grå ur ibland. vete tussan varför. Sedan brukar jag glömma att plocka undan vissa saker som råttorna tycker om. tex smink. Dom har tuggat söner 2 nessärer för mig här. Innehållandes smink. MIna favoriter med >_<

Sedan händer det att jag dunkar huvudet i väggen när jag går å lägger mig eller råkar halvt om gå in i dörrposten till köket med ena axeln (zombie på morrnarna)

artdesiu
0

Jag slår ALLTID i lilltårna i hårda kanter, gör så förbannat ont, och ändå råkar jag göra om det om och om igen.

MangoMelon
0

Jag lär mig aldrig att akta för dörrkarmen när man går in i badrummet. Går alltid in i den antingen med armbågen eller axeln, och det gör så tusans ont, speciellt på morgonen när man är yrvaken o ska gå o tvätta sig :S

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

mikeiko
0

#1 Varför hoppar du där? o.O

#2 Haha så gör jag med! Alltså går in i saker med sidan. Noll kroppsuppfattning typ XD

Zolah
0

5# det kan bara vara att jag studsar lite ( vet inte varför jag gör så, kanske bråttom med frukost eller så ) och dörren är precis lika lång som jag om inte bara lite kortare >_<

mikeiko
0

#3 uh ja, slår i tårna gör jag också ofta T.T

mikeiko
0

#6 o.O är du väldigt lång, eller är dörren väldigt liten?

Zolah
0
Jinaum
0

#6 de får mig å tänka på när jag bodde ute i ett torp! Varenda morgon dunkade jag pannan i dörrposten i köket påväg mot toaletten. Vete tussan hur många som gjorde det men nästan alla våra gäster smackade pannan i dörrposten såklockan över den ramlade ned. Den enda som trivdes var min korta mor som e ca 165 ungefär. Var precis så överallt i huset. Det enda som var "normallt" var ytterdörren och toalettdörren.

Toalettdörren lyckades jag  ändå skada mig på. Kom ut ifrån duschen och halkade på blött vatten. Drog tag i dörren för att få stöd å komma på fötter men istl så slogs nacken mellan dörrposten och dörren. Det gick bra dock! Jag knackar lite extra ibland bara :P