Silent Library - stackars råtta
Någon som såg Silent Library nyss? De skulle mula en råtta i ansiktet på en annan deltagare. Och de sa "Råttan har fått alla sina fackliga rättigheter tillgodosedda". My ass! Råttstackaren var ju livrädd och blir mosad mot ett ansikte.
ARG!
Dom försökte ju stoppa ner den i byxorna på honom också. Jag kunde inte titta tyckte så synd om råttan. Att dom får visa sånt på tv.

Ännu ett program där djur utnytjas och förudmjukas och behandlas allmänt illa i underhållningens tecken..

Kan man kanske skriva ett klagomål till kanal 5? Alla här kan väl tänka sig att skriva på..
Eller sluta titta helt på kanal 5, dvs total bojkott? (lätt för mig att säga som är ointresserad av tv-tittande
)

Jävla idioter! ja e så förbannad! På kanal 5 hemsida har människor klagat massor,å de står en adress dit man kan skicka en anmälan.

Gå in här och skriv en kommentar: Kanal 5 - Silent Library

#5 Kan du länka till sidan där adressen står dit man kan skicka anmälan?
Nvm hittade den själv
Frågan är vad som är bra att skriva?

#7 Adressen står på sidan du länkade bland kommentarerna :)

Sjukt..
Älskar mina stora små vänner..

Det finns en grupp på facebook man kan gå med i. Vi som bojkottar kanal5s Silent Library! :)

Jag har skickat ett sansat och trevligt mail till chefredaktören för Kanal 5. Ska bli spännande att se om man får nåt svar.

Missade det… Jag ska skrva ett mail nu
Men gud vad sjukt :O skriver ett mail på en gång

Kom ihåg att skriva trevligt och inte så anklagande, då får man ofta ett bättre genomslag. Dialog är bättre än monolog.

#14 Jadå, men vilken ska man kontakta?

Jag skrev till:
Andreas Davidsson
Chefredaktör för kanal5.se och kanalnio.se
andreas.davidsson@kanal5.se
Usch vad hemska människor det finns >:( har skrivit mail..