Råttor iFokus

Råttor

Etiketthälsa-skötsel-beteende
Läst 1585 ggr
teachingbirds
0

Silent Library - stackars råtta

Någon som såg Silent Library nyss? De skulle mula en råtta i ansiktet på en annan deltagare. Och de sa "Råttan har fått alla sina fackliga rättigheter tillgodosedda". My ass! Råttstackaren var ju livrädd och blir mosad mot ett ansikte.
ARG!

sara7012
0

Dom försökte ju stoppa ner den i byxorna på honom också. Jag kunde inte titta tyckte så synd om råttan. Att dom får visa sånt på tv.

Mantissa
0

Ännu ett program där djur utnytjas och förudmjukas och behandlas allmänt illa i underhållningens tecken..

teachingbirds
0

Kan man kanske skriva ett klagomål till kanal 5? Alla här kan väl tänka sig att skriva på..

[lucke]
0

Eller sluta titta helt på kanal 5, dvs total bojkott? (lätt för mig att säga som är ointresserad av tv-tittandeFoten i munnen)

TienMu
0

Jävla idioter! ja e så förbannad! På kanal 5 hemsida har människor klagat massor,å de står en adress dit man kan skicka en anmälan.

teachingbirds
0

Gå in här och skriv en kommentar: Kanal 5 - Silent Library

teachingbirds
0

#5 Kan du länka till sidan där adressen står dit man kan skicka anmälan?

Nvm hittade den själv

Frågan är vad som är bra att skriva?

TienMu
0

#7 Adressen står på sidan du länkade bland kommentarerna :)

Terato
0

Sjukt..

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

TienMu
0

Det finns en grupp på facebook man kan gå med i. Vi som bojkottar kanal5s Silent Library! :)

teachingbirds
0

Jag har skickat ett sansat och trevligt mail till chefredaktören för Kanal 5. Ska bli spännande att se om man får nåt svar.

Bim
0

Missade det… Jag ska skrva ett mail nu

RatLover
0

Men gud vad sjukt :O skriver ett mail på en gång

teachingbirds
0

Kom ihåg att skriva trevligt och inte så anklagande, då får man ofta ett bättre genomslag. Dialog är bättre än monolog.

Bim
0

#14 Jadå, men vilken ska man kontakta?

teachingbirds
0

Jag skrev till:

Andreas Davidsson
Chefredaktör för kanal5.se och kanalnio.se
andreas.davidsson@kanal5.se

[Rottfinalina]
0

Usch vad hemska människor det finns >:( har skrivit mail..