Exsem eller sår?
Hejsan alla på RIF.
Jag har en fråga. Min ena råtta har som två små sår på kinden. De har läkt nästan helt under min uppsyn, men är inte säkert på om det är sår eller exem. Det var som två små "prickar". Men han ahde även ett litet rivsår på ryggen. Tror det är för han att mina pojkar "rycker ihop" ibland.
Vad tror ni?
(Jag har en aloe verasalva som är till hundar hemma, kan man stryka på sånt? Det är för känsliga hundar)
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Är det rivsår eller prickar? Har du kollat så de inte har ohyra?
Jag tål inte aloevera så jag använder det inte på råttorna heller, dock vet jag att det finns de som använt aloe vera.
Qui dormit, non peccat
Ett litet rivsår på ryggen och två små prickar typ på knden, fast det är i stort sett borta. Nej tror jag inte, den andra har inte ett ända, och gick igenom båda råttorna senaste igår kväll.
Okey, hm, men efterseom de är stortsett borta så låter jag nog bli det.
På tal om en annan sak. Jag vet att om en människa är sjuk kan man koka lite timjan vatten, kan man göra det till råttor också?
Greetings.
Legacy Mwari.
Javisst kan du det :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
#3 Vad bra! För min mormor kokar alltid det till mig när jag är sjuk (och har alltid gjort) men skönt att veta. Det känns som om det funkar, någon ört som man ska undvika?
Greetings.
Legacy Mwari.