Bur säljs
Jag säljer en Dakar/Lagos med måtten 62x54x127, den finns att hämta i stockholm (tidigast fredag 23 oktober).
Det man kan få med är 2 hyllplan (följde inte med buren vid köp), 4 fågelpinnar, matskål, 2 vatteflaskor, toalettlåda, stort fågelbad som användes som sovhus till mina råttor. Buren är i gott men begagnat skick. Ge bud via PM :)
Bild på buren?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Sök på Lagos råttbur på google - bilder, där visas en bild på hur buren jag har ser ut, förutom inredningen.
Budet börjar på 350:-!
Buren kommer förstås att vara rengjord vid köpet.
Ett gäng buntband fås med att sätta ihop gallrerna med. Och allt det andra jag har nämnt ovan :-) först till kvarn är det som gäller! Buren finns att hämta i stockholm. Snarast!
Sätts alla Lagosburar ihop med buntband eller? Tyckte det var en jätte bra bur, prisvärd iaf, men finns det inte med några "fästen" när man köper den eller? Har läst 4 Lagos annonser på senaste och alla sätts ihop med buntband… ?

(Ståltråd går också bra att sätta ihop den med) =)
Haha, ja, det förstås!

#3 Det är buntband som följde med buren som fästen när jag köpte buren :)

Buren finns fortfarande kvar.
Tänkte PMa dig men det fungerar inte..
Det kommer bara upp
"Sajten är inte aktiverad
Sajten du försökte besöka är inte öppen. Det kan bero på att ägaren valt att inte låta den vara öppen för alla eller att ägaren ännu inte aktiverat sin personliga sajt.
Ta gärna en titt på våra medlemmars bloggar och fotoalbum."
Men jag är intresserad av buren, kan du inte maila mig? super_verra@hotmail.com

#8 OJ! Ledsen för det, men nu ska det fungera iaf.
Mailar dig :)

Är intresserad :)

#10 Vad är din mailadress? Buren finns kvar, skicka gärna ett pm till mig :)

Buren är såld, så tråden kan låsas.