Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 497 ggr
wintermynta
0

Akut omplacering

Enrique & Rico är två vackra cinnamon pojkar från Finland. I början fungerade flocken utan större problem men efter deras pubertet är det tredje världskriget i buren. Det är med stor sorg som jag väljer att omplacera dom men läget blir bara värre och värre. Så det enda alternativ är att låta dom få ett nytt hem innan en allvarlig olycka händer.
Dom får inte säras på utan flyttar tillsammans. Jag rekommenderar inte att man introducera dom till andra råttor då jag redan har försökt introducera om dom utan resultat. Läs noga igenom omplaceringsreglerna som finns på min hemsida. Klicka HÄR

**Bas fakta:
**Uppfödare: Vagabond´s Finland
Födda: 14/2 2009
Färg: Cinnamon (Båda två)

e. Brock´s Laser Kanon
u. Vagabond´s Villa Nova de Gaia

Övrigt. Båda pojkarna är finsk & svensk reggad med stamtavla. Bur kan köpas till om man vill. Kontakta mig för pris och mått. Bilder kan skickas om så önskas.
Pojkarna finns i Örbyhus och hämtas helst här.
Vid intresse
Skicka ett mail till: shannaras@rattsallskapet.se
Eller ring mig på mobil: 070-4915762

wintermynta
0

Enrique är den lite pipiga och försiktiga av bröderna. Han är också den som fått mest stryk. Han behöver ett hem med mycket kärlek där han kan utvecklas i sin takt. Kan pipa lite änsligt när man plockar upp honom. Han är även lite spänd och orolig. Däremot har han aldrig visat tecken på aggressiva tendenser eller dominans. Han är van vid barn.

wintermynta
0

Rico kännetecknas av en svansknyck/brott. Han är mer framåt, nyfiken och gosig. Allt ska upptäckas och det bästa han vet är att få mysa med sin bror. Även han är van vid barn.

Inlägget är låst för nya kommentarer