Arinellas hemsida?
Någon som kan ge mig länken? Hittar ingen som funkar.
Älskar mina stora små vänner..

thanx!
oh va pinsamt… göra en tråd sådär… *klädsamt rosig på kinden* :-D (de är så tröga idag de gula gubbsen, men tänk gärna att här sitter några riktigt söta o glada smajlisar :-) )
min sida borde ju vara lätt att hitta via Google etc… finns även en fungerande länk här på råttor-ifokus under länkar…
men jag har tappat lusten å uppdatera å greja med sidan så vill man MIG något är det bara ringa eller skicka ett PM här…

Hihi, det är jag som är ivrig. Orkade inte vänta på svar så slängde ut en tråd.
Googlade men då kom det bara en address till en gammal länk och det verkade omöjligt att hitta sidan. Även från SRS hemsida var det en felaktig länk. Hatar när sånt händer!
Men nu har jag den iaf och ett telefonnummer!
Ah jag förstår det.. Har också många sidor som borde uppdateras men man orkar liksom inte.

Men oavsett om den var uppdaterad eller inte var det en otroligt bra sida som är värd att besöka flera gånger.

Indeed.
Finns mkt matnyttigt där!
mja, fråga mig o jag håller inte med… men nu har många bra sidor poppat upp på nätet om råttor - speciellt på svenska… skulle vara roligt med en gedigen länklista på fakta-sidor!
Arinellas hemsida har vi som länk här på sidan, kolla högst upp under bannern under Länkar! :)