Två rexbröder omplaceras
2009.05.09 föddes min Runkull. De var 12 st vid födsel o 12 st vid avvänjning (4v). Mamma IceQueen är en blue hooded mm rex toppörad och vägde vid parning 365gram. Hon är född 2008.06.20. Pappa JapanMania är en silver black dumbo eubk mm född 2007.10.13 och vägde 640 gram vid parning. Syftet med parningen var att få in bättre ögon i bluelinjen samt temperament. Kvar finns två silver black rex eubk dumbobärar hanar pga av att köparen backat ur. Och det bästa för dessa är att komma till någon med med mer tid än jag har. De fungerar fint i en flock på nio unghanar och har klarat introduktioner. De älskar att busa och vara ute o springa. De är reggade i SRS. Hemmet är tusen gånger viktigare än priset. Men kravet är att köparen ska komma och hälsa på dem, då hela kullen tydligt visat var de ska bo. De finns i Stockholm. För mer information maila gärna på nicciz.rattery@gmail.com. De omplaceras tidigast om en vecka, då de verkar fått med oinbjudna pälsbesökare sen utställningen och har därför fått stronghold. Men för att vara på den säkra sidan ska det få verka lite. Vill man avla på dessa rekommenderar jag att göra det sent, och efter att kullen i helhet utvärderats och att man upprätthåller en tät kontakt med mig .
tror du har skrivit fel ålder på honan…
Jättesöt kille på bilden, önslar verkligen att jag kunde ta dom…

#1 Tack..
tom fel på båda.. tiden går fort när man har roligt *fniss
#2 ok, jo anade att det var fel ålder på hanen också, han verkade lite ung i mina ögon.
Men nu ser det bättre ut :)