Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 703 ggr
elvissspringsteen1
0

3 Råttgrabbar

Ska sälja 3av mina råttor pga att jag inte hinner med alla. Måste tyvärr det, har 2till oxå och det är vad jag hinner med. Dom är ca 1år allihop, Ludde är self chokolate dumbo, edvin är badger huskey dumbo, och leif är badger huskey toppörad. Snälla å goa. Om man vill kan jkag sälja med deras bur som är jättestor å fin, enligt burräknaren är den godkänd för 16 råttor(även om de är överdrivet kanske:P) Den är ca 170cm hög, 1m lång och 80cm bred ca. Fågelbur på hjul. Med bur å allt 500kr. Dom finns i Borlänge. Dom har inte stamtavla. Har skrivit allt jag vet om dom nu. Dom kommer från en privatperson i Borlänge som fött upp dom.Har inte bråttom, dom säljes endast till bra och rätt hem. Dom ska få det bättre med någon som kan hålla på med dom mycket. Det är för DERAS skull jag måste sälja dom. Blir mest att dom sitter i buren nu och det känns hemskt fel. Maila mig eller pma för info osv. Mail: ilovelisa4@hotmail.com

Allamej
0

Detta ska en r8säljesannons innehålla

• födelsedatum
  • färg, teckning o hårlag
  • kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v)
  • faderns namn, födelsedatum, vikt
  • moderns namn, födelsedatum, vikt
  • syfte med parningen el om det är omplacering, anledning
  • omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc
  • pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb
  • ort där råttan/råttorna finns
  • telnr, epost o alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

elvissspringsteen1
0

jag har som ja sagt redan skrivit allt jag vet om dom

Inlägget är låst för nya kommentarer