Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 731 ggr
becka89
0

hane behöver hem

Hejsan,

Sålde mina två råttkillar till en tjej som nu har lämnat tillbax ena hanen pga att den andra hanen dog pga hög ålder.

Han heter Taz och är född i maj 08 så lite mer än 1år är han.

Han är en väldigt stor och fin kille som gärna är med överallt, han älskar att springa runt på golvet och undersöka.

Han är svart/brun och vit på tassar och magen.

Hoppas någon kan ta hand om lilla taz så han får en ny bur kompis,

Mvh rebecka och taz

Allamej
0

Jag ber dig, försök svara på dessa frågor är du go :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

becka89
0

Födelsedatum: juni 08

Färg: brun/svart och vita tassar och vit streck på magen, Kan tyvärr inte vad färgen heter.

Fadersnamn/modernsnamn : finns inget då han är köpt på djuraffär.

Omplacering: han behöver ett nytt hem pga att jag inte får ha honom kvar, Han vart omplacerad för länge sedan men kom sedan tillbax till mig då dom inte var något djur för dom, dom kom tillbax två men ena av grabbarna alltså hans bur kompis dog för bara någon vecka sedan pga att han var gammal(4år). Först gick det jätte bra för honom att vara ensam men nu har han börjat tappa aptiten och så då pga saknaden och att han är ensam, Därför vill vi att han omplaceras till ett hem som redan har en eller flera kompisar åt honom.

Taz heter han och är jätte snäll han ser lite ut som en dumbo på öronen men vet inte om han riktigt är det. han är inte så jätte handtam men har aldrig bitit någon inte ens barn, han älskar att vara ute och springa fritt på golvet och upptäcka nya saker. han är bra i flock,

Hemmet är viktigare än priset, finns bur och tillbehör som följer med honom.

Taz finns i eskilstuna men kan köras en bit mot bensin pengar.

Bilder finns att skickas om så önskas.

Du kan pm:a mig,

Du kan även ringa:

Rebecka: 0730434542 när som helst

John: 0764032950  efter 16.00

eller mejla mig: becka_johansson@hotmail.com

Mvh: Rebecka & John

Inlägget är låst för nya kommentarer