Tack alla!
Jag har på det sistone flera gånger blivit förvånad och positivt överraskad över hur många snälla och hjälpsamma människor det finns. Kanske har de funnits under längre tid men att jag själv har förändrats och kan uppmärksamma det på ett annat sätt nu eller så är det helt enkelt så att det är en litet annorlunda kultur och stämning i föreningen för tillfället.
Jag vill tacka alla underbara människor som har hjälpt mig och mina råttor på något sätt, tack så hemst mycket! Utan er hade min uppfödning och de råttor som ingår i min besättning inte funnits.
Jag vill ge några exempel som finns etsade i mitt minne:
Utan Nicciz hade jag inte varit ägare åt min underbara Spirit. Hon åkte själv till uppfödaren utan någon egen vinning, enbart för att hämta min Spirit och transporterade honom vidare till en domare som skulle döma i Göteborg. En utställning som jag skulle närvara vid och därmed kunde jag få hem honom.
Tack vare Tezzlan kunde jag få hem min underbara Stora Söt, hon har hjälpt mig tidigare med transporter och hjälper många andra med samma sak.
Ladugårdens, för alla underbara djur jag har därifrån och för de parningar som har kunnat genomföras.
Brisby´s som hjälper till så ofta det går med transporter och dylikt.
Och den underbara människa som skjutsade mig till tunnelbanan i lördags, en person som jag tidigare aldrig har träffat men som var så hjälpsam.
Och ett speciellt tack går även till Gail.
Många fler finns att nämna men det skulle bli en lååång tacklista..
Återigen, tack alla!
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

Ja, visst är det underbart med hjälpsamma människor! De betyder så mycket.
Älskar mina stora små vänner..
Vill tacka dig med Thirre :D För du var snäll å transporterade Deadly Dragonfruit åt mig. Även om jag inte hämtat honom än men det sker ju nu i veckan ^^

Tack själv :D

#3 Man tackar, man tackar. Det är ingen fara med honom, eller för mig, om han stannar litet. ;) Han är en "Deadly Dragonfruit" då han är så bedårande och man blir farligt kär i honom. Och namnet var underbart! Vill också ha en sådan.. *ler*
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..
iih inte behålla bebis. Ragamuffin behöver sällskapet jue :o
:-).. kul att folk hjälper till. Så det ska vara :-D
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.