3 underbara bebisar letar eget hem!
Det finns fortfarande 3 bebisar kvar från Månkullen som letar ett alldeles eget, kärleksfullt hem. Bebisarna är underbara på alla sätt men jag ser hellre att de får sin egen människa, då jag har många andra råttor som vill ha min uppmärksamhet och kärlek lika som dem.
födelsedatum: 3.6.2009
färg, teckning o hårlag Oberos är champagne rex hona, Calypso är chocolate rex hona och Belior är black rex hane
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v) 9 st.
faderns namn, födelsedatum, vikt Sune, 24.11.08, 500+ gram.
moderns namn, födelsedatum, vikt Sanders Arwen, 1.7.08, 367 gram.
syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Syftet med kullen var att bevara Arwens underbara temperament och att få fram friska o långlivade bebisar som älskar människor, precis som sin mor.
omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc: Alla tre fungerar jättebra i flock, det har varit en del introduceringar här och de har alla tagit det hur lugnt som helst. Inga problem med att ge plats åt de som är högre i rang.
pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb 250 kronor st, de är inte reggade men fullständig stamtavla medföljer som möjliggör reggning i sverige.
ort där råttan/råttorna finns: Karis, Södra Finland
telnr, epost o alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus): lonigirl90@hotmail.com , samt pm här. Det är dyrt att ringa över havet så ;)
Transport ordnas i samband med att några av våra finska domare åker över vid stora pet :)
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se
Alla tre är verkligen jättegoa i all sorts hantering, så det känns fel mot dem att de inte får all den kärlek de är värda. Saken är ju lite "akut" eftersom enda transportmöjligheten jag vet till sverige är nu vid stora pet :)
Hör av er om ni vill ha mer information!
mvh. Cecilia
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se
Putt
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Puttar igen
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Putt