Intresselista
Som de flesta säkert vet kommer jag att ha två kullar till det här året. Det finns många som är intresserade, men för att få så bra ordning som möjligt på det hela vill jag att samtliga som vill skriva upp sig på intresselistan skickar ett pm till mig där det står vilken kull man är intresserad av, samt kön och hårlag. Spelar det ingen roll vill jag att det också står där.
Kullarna jag kommer ha är den på min siamese seal point hona Zaya's Precision Shot (det finns en tråd om den parningen här), förväntade färger är black eyed siamese russian blue point, samt point.
Och den andra är på Ratsian Vaaravyöhyke, där förväntas färgerna black, russian blue, och eventuellt choklad, med bläs ^^
Orsaken till att jag är så "tidigt" ute är för att jag även vill hinna skapa en god kontakt med eventuella köpare och ha ordning och reda på saker och ting :)
Ni som vill veta mer om kullarna vänligen pm:a mig, jag bits inte :)
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se
Oj vad många pm det kom! :)
Tyvärr så råkade jag trycka nåt knasigt när jag skulle kolla igenom dem, så jag radera ett jag inte hann läsa :(
Hann ju såklart inte heller se vem det var som skickade, men de jag har är itchy, zickan, frejagna, blackvelvet, geten, absinthe o sorkland.
Så du som har skickat men inte finns i listan snälla skicka igen så lovar jag att jag inte ska radera det! ;)

You got pm! :D
Hey allihop :)
Jag har fått allas pm, ville bara meddela att jag kommer svara på alla imorgon då min sambo måste få sova nu.
Så att ni inte tror jag struntar i er eller nåt, för det gör jag verkligen inte! :)
haha.. du kunde inte låta bli geten ;-) låt mig gissa, choklad lr svartögd siames? :-D..
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Puttar upp tråden eftersom det fortfarande finns möjlighet att skriva upp sig på intresselistan :)
Vill ni veta mer skicka ett pm, jag berättar gärna mer om de planerade kullarna :) Dock finns det en utförlig tråd här på rif som handlar om min siames kull.
#5 Länka gärna till den tråden..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
#6 jag vet inte hur man gör… *skäms* 
#7 Någon annan kanske kan..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

#4 Haha.. Nää kunde ju inte det! 
Men nej ack så fel du har.. En bläsad tack! 

Blev det ingen mer på Arwen? :(
Tack Linda ^^
Puttar upp den här tråden med uppdatering :
Bella åkte på parning idag och kommer paras med fina Ratsian Puskuri. Efter mycket strul med att hitta rätt hane passade Puskuri bäst. Förväntade färger är amber, svart och ev. några överraskningar.

Skoj!!

#13 Är detta den bläsade kullen eller någon annan? Tänkte på "överaskningar" ;)
#15 ja detta är den bläsade

kan man på något sätt få lite information och sådant… hur allt gå till? Den kullen är jag superkär i. Jag sätter upp mig på stark intresse för 2-3st :) Vi kan väll höras vidare, du har fått min msn om det är enklare att prata där :)