Veterinär?
Dum fråga kanske..Men vad brukar en vanlig undersökning kosta på råttor? Och vad kan det kosta om råttan visar sig ha mycoplasma? Tänker på medecin mm..

Det är väldigt olika. Runt en 300-400 kr. Medicinen har jag ingen aning om vad den kan kosta. Nån hundring högst skulle jag tro.

För mig har det kostat en 600,- för undersökning men som elektra säger så är det väldigt olika. Medicin (baytril) kostar nästan inget om de blandar det hos veterinären. Det är så ytterst små mängder. Jag tror jag betalade en 20,- eller nåt för medicinen, en massa sprutor och själva tillblandningen av medicinen.

jag betalade senast 750kr för 2 råttor och baytril till dom i 10dagar.
750:- okej..Vilken klinik var det? stockholm?

#4 japp mitt i sthlm… Roslagstulls veterinär….
dyrt men den bästa här i närheten som kan råttor…..

Betalade närmare 700 spänn för bara ett besök med en råtta sist.. de kom fram till att hon putsar sig för mycket, att det är "något hon fått för sig" och att de inte kan göra något åt det. Det kändes värt :P Var iofs skönt att veta att hon inte var sjuk, men ändå..
Betalade 200kr för 3 råttor sist 

Priserna varierar mycket beroende på vart man bor. Brukar betala ca 300 och 80:- för baytril.
I Sthlm är väl Ahlbergs gyfsat billiga och bra.

#8 vart ligger den kliniken?

Ahlbergs Veterinärpraktik
Telefon:
08-720 06 55
Postadress
Magnus Ladulåsgatan 29
118 65 Stockholm

#10 tackar!

Ahlbergs är skitbra! Jag har aldrig varit där med råttorna, men däremot både två katter och en hund. De är alltid väldigt intresserade och snälla. Och inte snordyra.