Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 630 ggr
Rafflan
0

Bur säljes!

Säljer nu min trä bur som skulle funka utmärkt till bl.a Degusar, råttor, med mera. Det finns 3 hyllplan, hela framsidan är täckt med nät varav halva går att öppna.
Buren är lätt att städa, i botten finns en plåt låda som skyddar träet. Hyllplanen går lätt att byta ut när dom börjar bli slitna.

Måtten: 75x98x45 (längd x höjd x bredd)

Jag har använd buren som extra/reserv bur för chinchillor, dom gnangar väldigt mkt på plast burarna men i den här buren har dom inte lyckats gnagit sönder nåt alls.

Buren är hel och bra.
Pris 500:-, prutbart vid snabb affär!

Om ni undrar nåt är det bara att fråga :D

Ursäkta den dåliga bilden, mobil kamera, digital kameran har styvfarsan. Kan ta bättre bilder vid seriöst intresse ;)

Rafflan
0

Hade en likadan bur en tjej köpte till sina råttor, hon lackade den invändigt och sen vara det bara att låta fantasin flöda fritt och inreda :D

Moonchild89
0

Oj, det var jag det. Kul! :D fast har ej råttorna i den nu, det är en extrabur numera som de brukar få vara i och leka då jag ska städa den andra buren till exempel. Den var tyvärr för tung för att flytta runt, klen som man är ;P hehe. Men annars kanon, bara man lackar den ordenkligt! Rolig att inreda, stor och bra. Inredde den med grenar, stegar, hängmattor mm. Snygg och välgjord var den också :)

/Moonchild89 👻

Necrid
0

Hej!

Är buren kvar? Jag är jätteintresserad av den! Vart finns den att hämta?

Skulle du kunna svara till min mail; peter.borge@hotmail.com

Jättetacksam för svar! :)

//Peter

Rafflan
0

#2 vad kul att du är nöjd med den :D

Då ska du se mina nya trä burar, ännu större och tyngre, helt omöjligt att flytta själv haha ^^

#3 Mejlat dig :)

//Jenny

Moonchild89
0

#4 Ja, jag blev väldigt nöjd. Haha, ja det kan jag tänka mig ^^

/Moonchild89 👻