Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 548 ggr
HextremO
0

bur - Hemmabygge

Jag är riktigt stolt över mig själv just nu.

Jag har länge trånat efter en större bur till mina råttor, Och eftersom jag får tillökning imorgon så kände jag att de va dags att införskaffa en.

Det är tur att jag har en sån snäll mamma som min. För hon betalade en garderob 170x70x70cm

Och hjälpte mig med tips och råd(jag brukar ha tummen mitt i handen)

Efter 5 timmars sågande, snickrande, skruvande och kliande i huvve så  stod buren klar.

Som sagt så är den 170x70x70 cm Ungefär.. och mamma offrade sitt ena äppelträd som  jag sågade ner och satte i buren med massa grenar och grejer. Sen hyllor att sitta på. Den är inte riktigt klar för inflytt än för hängmattor och lite leksaker ska i. Men tänke att den får stå orörd tills dom nya kommer så är det ingens revir.

Bild kommer imorgon om jag hittar sladden, eller efter heljen då jag får tillbaka min kamera.

Ville bara "skryta" lite. Men jag är sjukt nöjd iallfall..

[manda94]
0

Åhh, vad roligt! Ska bli spännande att se hur den ser ut :)

dogpoo
0

väntar spänt på bilder..

men ska du eller har du lackat den?

Bim
0

Vill se bilder!

HextremO
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu så har jag fixat bilder på buren.. Fick ingen bra framifrån för jag har kaninburarna på andra sidan så det vart snätt från sidan.

Rådisarna verkar trivas kalas bra där i. Ska fixa lite mer inredning sen när jag kan åka till ikea : )

Ricko
0

Vad bra det blev! Ska sjävl bygga en bur av en "garderob"/"hylla" men vette f*n hur det ska gå till.. ObestämdTungan ute

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

eloize
0

bra jobbat!

har själv en garderob omgjord till bur/burar, som är helt klädd i aluminiumplåt….

Garderober är tacksamma och bygga med! stommen klar då!!

HextremO
0

Tack : )

Aluminium? Det var intressant, måste vara lätt att göra rent då : )

Ricko
0

Synd att jag ej bodde kvar i mitt gamla rum.. Där hade jag ju garderober..

// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

[manda94]
0

Ja, det blev ju jättebra :)

eloize
0

#7 japp, den är supersmidig att göra rent, plus att det inte finns nått trä som kan dra åt sej kiss och lukt!