Välkomna hem ^^,
Äntligen har jag alla sötnötar hemma! ^^
Väntan var lång, resan ännu längre men nu är dom här :)
Happyhappy ^^
Från början skulle jag bara ha med mig 4 råttor, men så "råkade" det sig att jag kom hem med 7 :p
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se
Och så världens finaste sötaste goaste Royal <3
Royal of the Penningless, russian blue eubk, född 30.4.09 från absinthes valborgskull.
Härligare kille får man leta efter! Han är så modig men utan att vara för framfusig, han älskar att pussas, knastrar av minsta lilla och har så underbart häng att jag tänker lägga upp en extra bild på det ^^
Tack Linda för den här underbaringen <3

så sjukt fin råtta :) lycka till
Och här är ena av mina underbara söta fuzzkillar <3
Fuzz Lightyear, agouti hooded, född 14.4.09.
Buzz som jag kallar honom är lite modigare än sin bror, men det beror väl på att han alltid varit den lugnare och lyst över brodern. Det ska jag dock ändra på, dom är båda värda lika mycket uppmärksamhet :)
mycket söt^^
Min blogg: SweGizmo.se
Så "råkade" jag ju ta hem några råttor till, och jag har inte ångrat det en sekund!
Först ut är söta rara Come as you are, silver black irish, född 19.2.09, Lindas hårdrockskull.
Henne tog jag hem för att är lite förkyld, och ville ge Linda en chans att ge platsen åt en annan hona (min unge tex :p). Jag känner på mig redan nu att den här tjejen är nåt speciellt <3
(Haha låter lite smörigt, men Linda har bara underbara råttor, så det så ^^)
Och så Molly, som är en riktig pajas :P
Finns ingen hejd på henne, hon ska vara överallt, hela tiden, ingen skillnad vilken tid på dygnet. Alltid först ut ur buren, klättrar på livsfarliga ställen utan att fundera en sekund, o det finns inget värre enligt henne att tvingas sitta still mer än en mikrosekund, haha ^^
Att hon skulle hänga är inte att tänka på, det är nog nåt som vi får vänta tills hon fyller 2 på :P
#4, 6, tack så mycket :D
Jag är väldigt glad i dem allihop, underbara personligheter som alla har ^^
Söta råttisar..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

Hahaha.. ja du fick verkligen till en bra presentation av Molly!! 
Klockren!! Kunde inte sagt det bättre själv!
Kul att töserna trivs bra hos dej. Å du me dom. Pussa lite på dom från mej. 

vilka härliga goingar!

Ååh Come och Royal! "Mina" sötnosar! Roligt att du är nöjd med dem Cessi!
Haha "fjäska" på, alltid kul att få höra att man har underbara råttor. Jag håller faktiskt med dig
Kan ju vara lite partisk också eftersom de är mina underbaringar! 

Men är så glad att du ville ta hand om Come as you are, det verkar ha gått bra och det hoppas jag att det gör i fortsättningen också!
Jag är hemma i maginfluensa nu så jag ska ta och radda upp med bilder på mina tre nya sötnosar också, Vera är en liten pussgurka som drar i läppen om hon inte får pussas I munnen.. ^^,
#13 du hade berättat åt mig hur energisk hon är, men jag tror inte att det fanns några ord som kunde förklara exakt HUR energisk hon är :p de enda som orkar med i hennes takt är bebisarna, haha :p
#14 tack ^^ Jag är verkligen nerkärad i dem :)
#15 Ja de är nog lite dina också ^^ Och ja, jag är verkligen jättenöjd hittills, över mina förväntningar! :D
Jag har inte ångrat en sekund att jag tog hem Come, och jag ställer gärna upp på fler :)
Maginfluenssa är riktigt äckligt :( det var säkert alla finska baciller o skräpmaten vi käkade ;)