Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 831 ggr
Nicciz
0

Blocketannons

Är det någon som kan tänka sig att ta hand om dessa och peta på dem lite stronghold :(

Länk

[Devo]
0

:(

Det står att den ena gillar att bli kliad. Tacka f*n för det. Det kliar ju överallt på mig själv när jag ser dem :(

eloize
0

Men för fan….. stackarna….. synd att man inte bor närmre…..

Geten
0

Men stackars små! =(

[MaNo]
0

ush…

imilija
0

oj, öronen.. vad är det, skabb?

Mymlan
0

#5 Det är öronskabb

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Anvariel
0

Har någon mejlat annonsören? Jag menar, vi behöver ju inte alla göra det tänkte jag.

Dressan
0

Awe :/

Önskar att jag va hemma så jag kunde ta hand om de små =/

Mvh Caroline

Medarbetare på Svåra Tider

KickanW
0

Jag har skrivit ett ganska långt mail, hoppas hon tar det bra.

minflock
0

Oj, jag tänkte också maila henne för att jag reagerade. Men så gick jag in här och såg att fler reagerat.  Att hon själv inte undrar varför öronen ser såriga ut, det förstår jag inte. Men jag ska inte vara dum och anklaga. Kanske trodde hon att den andra råttan bitit på öronen, vad vet jag…

Lancia
0

Herregud….

minflock
0

Nu vet jag att fler mailat, men jag kunde inte låta bli att tipsa henne om stronghold. Var trevlig självklart, men jag kunde inte se det utan att vilja hjälpa till…

teachingbirds
0

Så länge alla är trevliga i sina svar så gör det förhoppningsvis inget att flera mailar. De kan ju inte veta att alla "känner" varandra. Det kanske tom är bra att de ser att flera reagerar

KickanW
0

Jag fick ett jättetrevligt svar där hon tackade för att jag skrivit det. Hon hade trott att de bara var torra och hade därför smörjt in öronen med babyolja. Nu skulle hon ta dem till veterinär.

teachingbirds
0

#14 Underbart! Ett perfekt exempel på att folk inte alltid bara "inte bryr sig" eller är elaka, utan oftast bara okunniga! :)

minflock
0

Hon skickade tillbaka till mig med. supertrevlig. Jag erbjöd henne en pipett stronghold, då jag har en extra över ifall hon skulle vilja behandla. Jag blir så glad av människor som bryr sig. Som jag skrev till henne så kan man inte veta allt men när man sedan får fakta, att man är beredd att vilja ta hand om det. jag gillade hennes synsätt mycket.

KickanW
0

Jag svarade också att jag blev jätteglad över hennes reaktion, tycker det är hemskt kul med såna människor!