Selar
Säljer hemgjorda selar som enligt de flesta fungerar bättre än djuraffärernas. De är svåra att ta sig ur men råttan kan inte strypas. Storleken kan lätt regleras med en hand och de är enkla att ta på.
http://www.huldas.webs.com/selar.htm
Maila vid intresse! M_lovehorses@hotmail.com
På tisdag ska jag till stan så vill man önska färg får man maila innan tisdag! Just nuf insn det tre gråa och en blå
Nu finns det i färgerna:
Ljusgrönt
Ljusgrått
Blått
Rött
Just nu ingår portot :)
Synd att jag inte har råttor, annars skulle jag nog köpt :)
Jag kan såklart även göra i storlekar som passar kanin eller marsvin om man vill, då kan dock priset vara annat
Nu får ni önska färger för nu ska det shoppas i göteborg!

Hehe, är det möjligt att beställa till gerbiler och få det skickat? 
Medarbetare på fantasy.ifokus
Går utmärkt! Bara jag får mått så jag vet ungefär storlek, ett tips för att mäta ungefär är att snurra ett snöre ett avrv runt magen, sen mäta det och dubblera så har jag ett ungefär.
dina selar är jättebra :D
Har skickat ett Pm :)
#9 tackar :)
Nya färger är på G! Nu finns även koppel
vilka färger? :D
Snören i:
Rosa
Lila
Ljusblått
Mörkblått
Ljusgrönt
Ljusgrått
Rött
Mini snörstopp i:
Lila
Rosa
Orange
Grå
Grön
Röd
Blå
Glömde säja att jag nu även säljer koppel som finns i samma färger som selarna! Valfri längd och med smidiga kabinhakar att fästa i selens ringar.
vill gärna ha en sele i rosa då :D
Maila mig är du snäll! Och när du mailar, säg gärna både forum namn och vanligt namn så jag hålelr koll :P

jag måste va väldigt korkad eller nåt, för jag fattar verkligen inte hur man sätter på råttorna de där..
har kollat på flera olika sidor på google, folk som förklarar med ord, olika bilder på råttor med sele..
jag fattar verkligen inte O.o
Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna
Man trär den ena öglan över huvudet på dem så de får snörstoppet på rygen och korset mellan frambenen. Sen trär man den andra öglan över huvdet och sist drar man åt snörstoppet.
Nu kan jag även göra koppel i samma färger med silvriga minikabinhakar!
Säljs fortfarande

Vad kostar en sele ?
Mvh Ellenfyrkant
Jag har en nätsele till mina råtthonor. så nej tack jag behver ingen :)
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se
55kr eller två för 100 :)

#23 och koppel ?
Mvh Ellenfyrkant
10kr start och sen 20kr/meter, så 50kr för två meter (med kabinhake och ögla för handen) men är det mer än två meter så blir det efter de två första 15kr/m

ok, och vad kostar de att skicka på posten ?
Mvh Ellenfyrkant
hmmm nu är jag intresserad av lite selar ju
kommer nog ta 3 till mina dumboråttor men jag mailar dig när det blir dax för det (har inte hämtat de 2 som ska sättas ihop med min ensamvarg som jag har just nu)
okej, härligt :) Du får gärna maila förgönskningar innan så ser jag till att ha det hemma!
Någon som ahr önskemål på färger?