Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 565 ggr
SweGizmo
0

srs logon?

Är det någon som har loggan i större format?? ska sätta upp fixa ett reklamblad som jag och Silverorm ska sätta upp i djuraffären för utställningen i gbg.

Min blogg: SweGizmo.se

Nicciz
0

För att få använda SRS logon som är patenterad måste det godkännas av styrelsen. Tyvärr även fast det gäller en god sak.

Anvariel
0

Patenterad kan det omöjligt vara men du kanske menar "copyrightad"?

Känns lustigt att medlemmar inte får använda loggon för att göra marknadsföring för föreningen dock. Men… inget jag tänker lägga mig i för jag är inte medlem. :D Än i alla fall.

Nicciz
0

#2 Skäms jo det är det jag menar

Jag ser inget konstigt i det, eftersom logon endast används på SRS utfärdat material så ska inte vem som helst kunna skriva något och sätta SRS "stämpel" på det utan ett godkännande. Å andra sidan är det inte svårt att kontakta styrelsen och be om ett godkännande.

Anvariel
0

#3 Jo jag förstår i och för sig vad du menar. Ni måste ju ha koll på vem som använder loggan och inte. Dock är det trist att behöva gå genom styrelsen just för sådana här grejer. Jag vet inte hur snabba ni är men styrelser i allmänhet har en tendens att vara lite.. hmm.. tidskrävande. :D Eller så är det bara på universitetet det är så jääääääkla byråkratiskt så man blir alldeles krullig i näshåren…

silverorm
0

Kontakt var redan gjord, men Gizmo var liiite för snabb att fråga er o inte mig!Flört Har tillfrågat kassören och sekreteraren som oxå tyckte det var en bra idé.