Längtar! =D

putt! skulle oxå vilja veta om han kommer bli blue :P
eftersom det var jag som föreslog det från början… vill veta om jag börjar få koll på färgerna eller om jag är helt ute å cyklar 
Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

Blue husky roan.. =)
Whii då hade jag gissat rätt! 

VADÅ DU GISSAT RÄTT!? D:
det va jag som gissade :(
#6 Jag skrev på bdb att jag trodde det var Blue HUSKY, du trodde på blue och jag trodde på Blue HUSKY, förstår du? xD

haha ja okej xd
Kan blue ha röda ögon? 

#9 Ja..
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..
okej… förlåt att man undrar…
#11 Varför tog du illa upp av #10? Hon svarade ju bara på din fråga
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Men hon lät otrevlig..
Hon skrev ju bara Ja, på vilket sätt är det otrevligt? Det var ett kort, klart och koncist svar på din fråga :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Tycker att just denna missuppfattning var väldigt intressant. Det är precis såhär det blir hela tiden. Folk (bland annat jag) som skriver kort, enkelt och rakt på - utan små utsmyckningar eller smiles - blir hemskt ofta missförstådda.
Jag tycker det är bättre att vara lite naiv och försöka se allt som positivt så länge ingen skrivet något otrevligt rätt ut.

#15 Ja det är svårt sånt där faktiskt. Jag är en sån som använder smilies och utropstecken etc. Men det är ju och andra sidan fruktansvärt irriterande för vissa. Alltid svårt med människokommunikation.
Edit: Äsch, glömde ju min smilie: :D

#15 Jag tyckte den "missuppfattningen" också var intressant med tanke på att jag svarade på en fråga som hade ett ja eller nej svar. Om man sedan får det till att jag lät otrevligt.. det är avancerat i mina ögon. Oftast är jag en av de som skriver längre inlägg, framförallt om det finns flera svar eller alternativ, men denna gång var det verkligen en ja eller nej-fråga..
Jag har många gånger skrivit om tydligheten med sina texter och vara löjligt trevlig för att undvika missförstånd.
Jag tycker inte om smileys, olika tecken, språkfel och så vidare men har lärt mig genom internet att det är något man får stå ut med. Men även smeleys kan missförstås, om det är någon som vaknat på fel sida så tror den att man är ironisk.. Bättre fria än fälla, förutsätta att ingen menar något ont, acceptera att vissa har kortare stubin än andra, en del uttrycker sig klumpigt och att alla har sämre dagar någon gång.
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..
Men jag tyckte det lät otrevligt! Okej? Ni behöver inte göra en stor grej utav det.. Alla får tycka vad dom vill och nu tyckte jag att det lät otrevligt…
#18: Jag tycker mest det är intressant bara, hur olika man tolkar saker!
Ett ord kan inte låta otrevligt eller trevligt, det är bara fakta. Otrevligt är "Du är ju korkad". Trevligt är "Du är snäll". Allt där mellan är bara tolkningar. Nu vet vi att Thirre inte menade att vara otrevlig, och då var det ju du som övertolkade. Eftersom hon varken menade att vara otrevlig eller skrev något direkt otrevligt.
Ja.. Om hon inte menade att vara otrevlig så är det ju så