8 små pipisar!
Pumpkin födde igår 8 st små bebbar.
födelsedatum: 3/7-09
Färg, teckning och hårlag: Förväntat samtliga 8 svart berkshire, standard hårlag, uppdateras senare med bilder på samtliga bebisar.
Kullstorlek vid födsel: Samtliga vägde mellan 5-7 gram.
Faderns namn: Cappochino, 11-3-2008, 500g vid parningstillfälle
Moderns namn: Pumpkin, 16/10-2008, strax över 300 gram vid parningstillfälle(tycker inte om att bli vägd, finns så mycket spännande saker runtomkring).
Syfte med parningen: Att få bebisar på en söt, nyfiken kelig tjej. Hon har gått i flock med tre andra råttor den mesta tiden. Vi skaffade en femte råtta för ca en månad sen.
Pumpkin tog direkt hand om henne och började tvätta henne. Hon tycker om att vara ute, sitta på axeln och följa med överallt. Pga av liten lägenhet med bara ett rum så har
hon inte haft möjlighet att springa, men vill inte gå iväg för långt och undersöka saker. Så länge husse är i närheten så finns det dock ingenting som kan dölja äventyrslusten,
bland det roligaste som finns är att vara med och skriva på tangentbordet.
Tänkt pris 150 kr per råtta.
Råttorna finns i malmö
Förbehåller mig rätten att inte sälja till folk som jag inte anser seriösa då jag vill att samtliga råttor som säljs skall komma till ett bra och kärleksfullt hem.
nattmannen(AT)hotmail.co.uk för direkt kontakt. PM går också bra. Telefonnummer lämnas ut vid direktkontakt med mig.
Bilder nedan på pumpkin och cappochino, bilder på bebisar kommer inom en snar framtid.
Kontakta admin för upplåsning av tråden när du har bilder.
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Bilder finnes här
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor