OT - Bilddagbok?
Skulle gärna vilja veta vad alla här inne har för bilddagböcker (om ni nu har någon?) :D Det kan ju vara trevligt att ta del av varandras vardag, eller vad säger ni? 
Så sitt inte där och smyg, våga visa dej 
Jag kan ju börja som ett gott föredöme jag då, jag heter kajsaskytt på bdb (:
Jag heter KickanW på bilddagboken.

Heter Tramsa där också men kör på friends only. Om man vill får man skicka förfrågan 
BDB @ KAGE
/Karoline.

Tror att det finns en sånhär tråd redan :O Men heter iaf Gummihannah där :D
Jag heter empan1994
Jag har mycket bilder på mina råttor när dom var små där 
r8orna heter jag, men jag har som Tramsa, friens only… Skicka en vännerförfrågan! :)
bobbei, dock bojkottar jah bdb lite för tillfället. Avskyr den nya layouten.
Haha, ja den nya layouten är faktiskt skitful o.O
…och skitträlig…
…och asseg…
Ja!!? Tyckte de inte att det räckte med de felen som fanns redan? Kom ju JÄMT upp blåa rutor… ):
Det roligaste enlig mig är ju att de blev nästintill uppköpta utav samma företag som äger lunarstorm för ett par månader sedan. Och då lovade dom att bilddagboken inte skulle förändras. Jag personligen gillade bilddagboken för att det var så enkelt att ta sig fram och navigera sig på sidan. Dessutom var layouten enkel, men funkagade jätte bra. Meeeen sen så ändrar dom endå hela sidan. Usch på dem. En spark på smalbenet borde dom få!

Emeleeh heter jag på bilddagboken :)
Telefonmani heter jag
Helena

Yaeko på bdb ^^ nya bdb är sämst ;s

anglofil heter jag där :)
Pandae heter jag där:)
Nu har jag lagt till alla här, det är bara att neka om ni inte vill! :)

Jag heter då Ellenfyrkant på bdb (:
Mvh Ellenfyrkant

Therestess heter jag där =)
golf.ifokus.se

Marrefarre på BD :P

Vilya där som här :3

daudalagid :)

Blella heter ja på bdb :P

Vinetta @ bdb heter jag ^^
Mvh Vinetta
Nu har jag bytt :) Jag heter Ratzzzz ^^
Åh, min dator är jätteseg, så alla som undrar varför jag inte laddat upp bilder på ett tag. Det går inte! Det går inte att ladda upp bilder där eller här! Om jag inte kopierar från nån blogg eller nåt till hit, men det är en annan historia :P

Lancia @ BDB. Lancia nästan överallt faktiskt :)
NathaalieA heter jag där :P
Mvh Nathalie

jah heter Chipz95
got2bjosefin
daniel8johanna heter jag 
Nu lägger jag till alla er :D Neka om ni inte orkar med mig ;) Jag heter NathaalieA som jag sa en bit upp ^^
Mvh Nathalie

TienMu där åxå…

Bims ^^

Greendayfjat :D
Jag heter Flugskiten
haha xD

E ja den enda som bojkottar BDB helt o hållet? :p
#38 Jag gjorde det de fösta veckorna.. nu kollar jag kompisars bilder ibland, och slänger en kommentar eller två i veckan, men jag laddar inte upp några bilder sjläv (bortsett från ett undagtag, som var för att reta en kompis). Hade jag kunnat kontakta vissa människor utan den så hade jag bojkottat helt!
Jag heter Aponah där ;) Mycket bilder på min ska jag säga er ^^
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism
#41 känner igen det namnet, har du haft det här innan eller varför känner jag igen det så väl?
Det var vad hon hette först :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
ja just de ja… nu minns jag allt…
vard det? jaja
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/

jag har, heter ipomoea där! :)
jag heter daisymink där med, men jag ooorkar inte lägga till folk så ni får lägga till mig :)
// Vanessa
Jag har bytt namn till Cironmix
men kommer väl byta snart igen.. När jag vet vad jag verkligen ska hete ;P

kamikazekatt men den är stängd.
ifall ni ber snällt kan ni få lösen :)

#49 - Samma här. Mastoll kan bara ses av mina vänner ;) Men om ni frågar kan ni få lösenord
Jag heter r8knas ;b
jag heter: liingefors på bdb! ha de gött!
tycker denna ska bli lite puttad nu så *putt putt*
Coreytaylor @ bdb (:

Surpise. Jinaum på bdb

Jag har bytit till VinettaChan
Mvh Vinetta

skruttfiar88, för skruttfia var redan upptaget <.<

Najsflikka heter jag..

heter Stixxy på bdb, alla som vill lägga till mig får gärna göra det, mitt internet är alldeles för segt för att jag ska palla lägga till folk just nu >.<

Jag har aldrig riktigt förstått syftet med bilddagbok =S Varför ska man ha det? Bara en kul grej eller?
#60: Haha, jag förstår inte ens din fråga riktigt. Om man fotar och vill lägga upp sina bilder så folk kan se? Antingen konst-mässigt eller bara visa bilder på typ sina råttor, sina vänner eller vad man nu fotar.

#61 Ja men sen finns det ju dom som in princip bara lägger upp bilder på sig själv =S Ne, det där är inget för mig, tycker att det är lite löjligt..

nu har jag öppnat dagboken.
och en hel del pälsänglar finns det att se. (och en del bilder på skitungen själv, får erkännas :)..)

Måste tyvärr erkänna att jag föll för grupptrycket för ett bra tag sen… =/
Heter PooKim på BDB.
(Konstigt namn, ja vet, de va min dåvarande flickvän som tyckte att de skulle va roligt om ja hade de) :P
Skaffade de för att dela bilder lätt med folk .efter fester å sådant. Sedan för å visa upp mina manupilationer jag hade för mig ett tag. gör ofrtfarande men inte lika ofta. Svårt man man sitter på laptop. Är ju lite osm bloggar.. fast enligt mig lättare å hantera och läsa. ^^

Jag har ju inga råttor, men jag skulle vilja ha, så om nån vill är det fritt fram o lägga till mig BellaaR :)

Hehe nu uppdaterar jag lite.. nu har jag ett par råttor sen två dagar tillbaka, och jag har även bytt namn på bdb. Zabell-a heter jag nu.
Bli vän/bevaka gärna! :)

mizzive heter jag där… :P
Jag heter inte som förut heller x) Heter numer Nakanaide på bdb :D
Mvh Nathalie
Nu heter jag Citronmiix ;)
Jag heter EttGlasCola :)
aha min försvann visste ller så e dehär en annan tråd men jag hater iidaa95 för jag tror att idisen var upptaget

imilija på bilddagboken också.

zyrix på bdb också. men kör också friends only så bli vän :)
Elipowe på bdb!
emmeliie :). Fråga vänner förfrågan ^^
Laviida , gäst lösen majbarn :)
p0okerface
även där :)

Heter NeverToLate på bilddagboken med ^^
Många som har bilddagböcker. x) Och även jag har det. DOCK bor det inga råttor där ännu. Men massor av bilder på min vackra vovs! Ta en titt.
Hemlightsmakeri på bdb.
(Ja, utan e:et)
Heter Teij på bilddagboken. =)
Pixelmollan :) KOMMENTERA MASSOR ;)
xEvviie @ bdb
Erry, som vanligt :)
~ Erry

HUMANALiEN @ Bdb som nästan över allt :)

Bytt till hdgf :)
Mvh Vinetta

Saknareytyp

jag heter A-black-kitty på BdB
adda mej gärna :P
You can't spell Bitchy without Itchy
jjennydahlberg @ bdb

Heter Chris-Flicka@bdb ^^
Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna
Veeero på bilddagboken :)

Triisha
Skapat ett nytt konto då det blev krångel med förra.
Så lägg jättegärna till mig så jag får lite vänner ;)

dorkey.bilddagboken.se =)
Har ändrat mitt namn till ShitGoose ^^

Gud vad många der är som har Bdb. Jag heter HanneOvergaard

EDIT: Har bytit - igen. Heter hdgf nu :D
Mvh Vinetta
Jag heter HundGoodis 

sacmis @ bdb
Uppdaterar inte så fruktansvärt ofta men det händer då och då =)
Bifur @ Bdb 
jag heter OttoIsTheShit :P
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
Min ser ni men man måste vara inloggad för se den. Klicka på länken.
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
Jag heter LillaSniiigel nu =)

Jag har! Terato där också förstås. Vill gärna ha massvis med dagböcker att spionera på! :)
Älskar mina stora små vänner..
Man kan byta andvändar namn om någon blir tött på sitt. Men klickar på ''instälningar'' och sen skriver man ett nytt andvändarnamn där ditt andvändarnamn står. sen när man ska spara måste man fylla i sitt lösenord för att spara. =)

jag heter ikkki på bdb. dock måste man vara vän med mig för att kunna se mina bilder.