Råttor iFokus

Råttor

Etikettpresentation
Läst 569 ggr
chade
0

Nya pluttar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åh, jag var och köpte en ny stoooor fin bur i dag till mina två råttor Sam och Arnold. Jag kunde inte låta bli att gå till djuren och titta. Självklart förälskade jag mig i två jätte söta pojkar som jag bara var tvungen att ta med mig hem D:

Dom sitter och äter som tokar just nu och verkar trivas rätt bra faktiskt. Jag kan säga att jag inte ångrar mitt lilla impuls köp ^^

Inte så jätte bra bilder, tog bara lite snabbt för att visa :D

Små stjärnor lyser också i mörkret.

chade
0

.

Itchy
0

vilken läckerbit Kyss

You can't spell Bitchy without Itchy

chade
0

åh jaa! Dom är så charmiga :D

RatLover
0

Åh jag förstår att du inte kunde låta bli att ta med dom hem :)

chade
0

#4 haha tack för  att någon förstår mig :D
Min bror tyckte det var en dålig idé och klagar på att vi snart har ett zoo hemma.. hahah :D

MangoMelon
0

Hihi jag äälskar impulsköp! Jag brukar göra såna hela tiden, fast på sistone har jag fått hindra mig själv, sambon blir galen om jag kommer hem med fler råttor som inte gör nån nytta (han anser att om djuren ska användas till avel så är det ok -.-) :p

Jättesöta är dom! Vad är det för bur du köpte? :)

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

myismyname
0

Oj, vilka sötnosar båda två! :D

Ett tips är att inte hålla dem på kutterspån (om det är det du använder till dem, det ser ut så på bilden). :) Dammet är jobbigt för deras luftvägar och terpentinet i barrträden kan orsaka cancer hos tottarna. :)

Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)

Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus

Falurven
0

Shit, vilka sötnosar! :D

Mvh Nathalie

chade
0

#6 haha jag tycker också om impulsköp! Man blir så nöjd över sig själv när det blir så som man tänkt sig :D
Jag kan lägga in en bild på nya buren aldeles snart (under rätt grupp såklart) :)

#7 Jösses! Tack för att du sa det, det ska jag verkligen ändra på i sånna fall!

myismyname
0

#9 Ingen orsak! :) Satsa på exempelvis toa-lätt (papperspellets) eller flis från lövträd, så som al eller asp :) Mycket bättre för de små :)

chade
0

#10 Jag tycker om när folk berättar sånna saker, så att man lär sig något nytt. Man blir så mycket klokare och råttorna mår bättre med! ^^

Sen måste jag bara lägga in en söt liten bild på alla 4 råttor tillsammans. Dom har inte bråkat något alls!.. något alls ÄN kanske jag ska säga. Jag vet ju inte riktigt vad dom har bestämt sig för i framtiden, haha :)

myismyname
0

#11 Vad kul att du inte reagerar med att känna dig förolämpad som vissa gör då man påpekar att de kanske borde ändra på något! :)

Väldigt gullig bild! :D

chade
0

#12 pff nej! Det skulle ju bara vara dumt, du vill ju bara hjälpa. Du säger allt på ett trevligt sätt också, så klart jag inte känner mig förolämpad då ^^

myismyname
0

#13 Super :)

MangoMelon
0

Härligt att se att nån verkligen tar åt sig av tipsen och inte blir arga eller sura! Det är inte ofta man ser det, så jag bugar för dig chade! ^^

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

myismyname
0

Det blir verkligen mycket bättre stämning då man inte tar allt som ett personligt påhopp! :)

chade
0

Haha jag ser bara ingen mening med att bli sur på folk som bara vill h jälpa ^^