Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 435 ggr
zintro
0

SÄLJES.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag måste tyvärr sälja mina små råttflickor, snart ett halv år gamla. Jag ska sälja dom på grund av att jag ska flytta till ett behandlingshem där jag inte får ta med mig mina råttor.

Dom är från samma kull båda två alltås syskon.
Den ena är brun med vit mage och den andra är brun/vit.

Den brun/vitas personlighet är blyg men gosig, sitter gärna på axeln och snusar en i örat och sover gärna i ens famn, helst under benen, kollar gärna ut igenom fönstret, matglad och MYCKET misstänksam, hon vågar inte gå ut ur buren innan hon har luktat in ALLT, och lyssnat efter varje ljud och så fort något högt låter springer hon och gömmer sig (gärna i ens famn).  

Den bruna med vit mages personlighet, framåt, busig, gosig, glad, matglad, myser gärna på axeln och lyssnar noga på vad man har att säga typ som när jag säger "bebiiiis" då stannar hon upp och luktar efter vart de lät ifrån. Den här råttan älskar jag verkligen. Hon märker inte höga ljud speciellt mycket.

Dom är ganska olika men om älskar varann, och jag säljer dom helst i par.

Bur finns, dock inte så stor, dom bodde i en skåpsgarderob innan men de börja lukta och så fick dom flytta till en hamster bur med många vånigar osv.
Spån finns också, och lyxblanding råttmat.

(inte rumsrena, men dom bajsar och kissar inte utanför buren, men i buren utför dom sinna behov som dom vill ;))^

Priset är inte de viktigaste, det viktigatse är att dom kommer till ett bra hem. Dock är de AKUT, för jag vill inte averliva dom.

Finns i götene i skaraborgslän.

zintro
0

buren

zintro
0

brun med vit mage

zintro
0

buren

zintro
0

dreamiz
0

Vilka sötnosar! Hoppas du hittar ett bra hem till dom! Jag har redan tingat två tjejer som kompisar till min Pärlan så jag har inte plats tyvärr.

zintro
0

okej.. synd…