Inredning
hej jag hadde tänkt att man skulle visa lite saker som man gort åt sina råttor typ en hängmatta eller nåt o beskriva hur man gort (lite dålig fantasi)
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .

har ingen bild, men jag har helt enkelt klippt sönder en fleecefilt o hängt uoo den med krokar=)
Qui dormit, non peccat
ok =)
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Jag bad min mamma att sy hängmattor och det gorde hon med möbeltyg och la kuddstoppning emellan. sedan tvättade jag dom i 60 grader i tvättmaskinen. Hängmattorna blir mjuka och goa att ligga i.
låter gätte mysigt
på tiden att en sånhär tråd finns ^^
Här är en feece - tunnel som jag och min kompis har gjort :D vi klippte en passlig fyrkantig bit och vek in två sidor och sydde så att man kunde ha en ståltråd igenom, sedan sydde vi fast den så det blev en tunnel :D vi ska sy fast bans man kan hänga opp den i snart ^^
va söt ( gillar rosa )
putt
putt
Här älskas skokartonger. Lägg dom bara upp och ner i buren så vips så har du ett jätte underhållande hus. Andra saker man kan göra är att hänga upp pringlesrör, skär bort botten med en vass kniv. Sen är det bara att hänga upp den i buren.
Och man kan enkelt göra hängmattor av gamla handukar, och sen när dom har blivit för smutsiga kastar man bara dom i tvättmaskinen :)
smart
fler förslag