Råttor iFokus

Råttor

Etikettråttägare
Läst 198 ggr
Polarn_o_Pyret
0

ÖVERLYCKLIG!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

WOHOOO jag är överlycklig!!

fick ett mail av en tjej som hade läst min annons om mina älsklingar till salu..och hon skrev att hon oxå var pälsdjursallergiker men att hon tog nån medicin..så jag åkte till läkaren och berättade läget..att jag hade två bebisar hemma och att jag var allergisk men att jag inte ville göra mig av med dom och förklarade att den här tjejen hade rekomenderat nån medicin mot det..då sa han att jag behöver bara ta en tablett i veckan och att eftersom att min allergi inte är så allvarlig och det ser inte ut att bli värre så kunde jag nog behålla råttorna..men att det nog inte var någon bra ide att ha buren i mitt sovrum..

så jag behöver inte sälja dom!! jag är så glad att jag nästan börjar grina.. Räcka ut tungan jag har varit jätteledsen dom senaste dagarna..bara tanken att någon annan ska ta hand om dom att jag inte skulle få se dom växa upp..

men nu behöver jag inte gå och deppa längre! för nu stannar dom hos mig! dom ska leva det bästa liv en råtta någonsin kan leva!

until death do us part (eller hur man skriver) Räcka ut tungan

Stj3rnfallet
0

Åh, vad roligt för dig!:D

Heda
0

Härligt att du slipper göra dig av med dem=)

Polarn_o_Pyret
0

Skrattande

beeeeng
0

nu blev jag verkligen nyfiken. Har nämligen varit lite småallergisk mot mina råttor en tid nu.. Får åka till läkaren och fråga jag med. Låter ju hur bra som helst om det skulle funka! Bra att du inte behöver göra dej av med dem, dom är verkligen jättesöta! :D

//sofie

etteko
0

Är verkligen glad för din skull :D Hälsa sötnosarna.

bRat-Bags
0

:) Vad kul! Min syster är småallergisk, vågar man fråga vad det var för medicin?! :D Hälsa rådisarna !

zimzon
0

Vad bra! :)

Hanisia
0

Så kul!!!jsag hade dött om jag hade fått sälja min råttizz…

Hälsa råttisarna!!Skrattande

mocchino
0

Vad glad jag blir för din skull!! :D

Vad skönt att du slipper göra dig av med dom!! Hoppas allt går jätte bra!!

// Nathalie

ShaSha
0

Argghhh!!! Fy va gött du!! Då kan du mysa å gosa hur mycket du vill nu! Skrattande

Polarn_o_Pyret
0

tack så mycket! :D vad gulliga alla är!! :) jag är verkligen superglad..

telfast heter allergimedicinen och den är receptbelagd..verkligen jättebra..men jag ska testa aereus det är den jag äter på våren när allt pollen kommer..ska testa om det funkar mot pälsdjursallergi med..medicin är ju så dyrt..så om det funkar så håller jag mig till en sort..

;P

bRat-Bags
0

#11 Tack, min syster har blivit jätteallergisk, hoppas något funkar… :D