Vilken råtta?
Snälla hjälp mig, jag vet inte vilken råtta jag ska välja så ni får rösta här!
1:
2:
3:
4:
5:
Hjälp!!!!!!!!!!!!! Alla e ju lika söta! :)
Jag ser ingen av bilderna!
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
det fick jag me förts men sen funderade jag på en vit :/ vet inte de e så svårt..

Ska du välja dem för att ha till som husdjur eller är det bilden som man röstar för?
Jag tycker att du ska träffa råttorna först och se vem som väljer dig :) Jag anser att man alltid ska träffa råttorna för att se om det klickar mellan råtta & människa.. Sedan om man har bra kontakt med uppfödaren kan denna hjälpa till att se vilken råtta som passar bäst hemma hos dig.
Edit: Kan inte heller se bilderna…
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Har du ingen länk till vart bilderna kommer ifrån från början? Vilken uppfödare är det?

Ser inte bilderna :/
Jag tror inte att någon ser bilderna eftersom det inte finns några.

#8 Jaha xD
Syns den nu?? :/

annars så kan ni går in på denna sida ock kolla!
www.lingefors.devote.se kram! :)

nr 5 är jätte lik min ena råtta :3 men 3 har en cool bläs :)
Hur är dem i temperamentet, ifall du har träffat dem altså :P
Ne jag träffar dom nästa vecka :) längtar!! men hon som jag skriver med, hon som äger dom asså, hon svarar inte på mina mejl hon gjorde det men inte nu längra! Har försökt få tag på henne i cirka 3-4 dagar men hon svarar inte, vad gör man då?? :O

Fick du inget telefon nummer som du kan ringa? Annars kanske hon hör av sig, är hon medlem på RIF ?
ne tror ej det men hoppas att hon hör av sig! Jag tror att jag vill pröva på att han en vit liten sötsak! :)

Ja, alla är verkligen underbart söta :)
#15 Jag skulle också göra så att när du träffar dom så välj då istället för att välja utifrån en bild. Har man möjlighet att träffa råttorna innan man köper så är ju det det allra bästa. Som t.ex i min situation denna gång så har jag bara fått se mina tjejer på bild och i webbcam eftersom uppfödaren bor så långt i från mig, men hade jag kunnat åka dit för att träffa dom istället så hade jag gjort det och valt utifrån vilken råtta som gillar mig bäst. :)
Tycker 3:an var finast.. dock ser 5:an exakt ut´som min 11 veckors rått tjej Nikki.
// Mvh Emina - www.eminametovski.devote.se

Ja håller med! Åk dit och välj där vem du tycker har bäst temperament :)
ok då gör jag det, :) om hon hör av sig någon gång! :{

Så ska det låta :)
är det inte dessa bebisar det handlar om?