Råttor iFokus

Råttor

Etikettrif-och-ifokus
Läst 961 ggr
thexclub
0

Hej!

Nu har jag blivit medlem här också efter att ha kikat runt ett tag :) Är egentligen inbiten kifare (kanin.ifokus) men ombyte förnöjer!  Jag har inga egna råttor men går i planer att skaffa i sommar eller till hösten, beror lite på hur det är hemma och om jag hittar någon uppfödare med kull.

Så tja, tänkte bara säga hej! Lär droppa en del dumma frågor ifrån mig men jag hoppas att ni står ut.. ;)

the vanity, it becomes insanity

cosmonita
0

Hej

Fråga på du bara. Vissa vanliga funderingar kan du söka på, finns många trådar/artiklar om det grundläggande.

Välkommen, hoppas att du ska trivas.

http://i36.tinypic.com/294nbxg.png

thexclub
0

Tack för välkomnadet :) Jo, absolut så ska jag söka innan jag startar nya trådar!

TienMu
0

Välkommen!! :)

thexclub
0

Tack :)

BRAGO
0

Välkommen hit, hoppas du ska trivas här hos oss…

allobosia
0

Välkommen :)

thexclub
0

Tacktack :> Jag ska nog trivas!

carint
0

Ja, välkommen till dummafrågorklubben. Jag startade den och är nog fortfarande ensam tills du kom hit. Jag har precis skaffat råttor och var helt grön så jag har ställt massor av dumma frågor men alla här har varit så hjälpsamma och utan sura kommentarer!

thexclub
0

#8: Haha ja, nu är du inte ensam längre!  ;)

Elipowe
0

Välkommen välkommen ! :)

Det finns inga dumma frågor, bara dumma svar ? :)

silverorm
0

Välkommen ska du vara!Glad Vissa frågor får du snabbast svar på om du söker, men det skadar inte om du skriver frågor heller!Flört

thexclub
0

Tack :) Ja, jag har sökt runt lite och hittat en del svar redan, var inte ensam om att fundera över en del saker.

dogpoo
0

hoppas du hittar bra info här, för det vet jag att jag gör

Thirre
0

Som de säger, det finns inga dumma frågor utan bara dumma svar.. (Dock håller jag inte helt med det uttrycket alla gånger..;)

Alla är vi nybörjare på ting, vad vi än tar oss för. Att ha någonstans att vända sig till med sina frågor och funderingar, hämta ideér, inspiration och fakta från utan sneda blickar vid "dumma" frågor är underbart.

Välkommen!

Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

NeverToLate
0

Hej hej å Välkommen :) ..

Frågor gör oss ingenting :) vi gillar frågor, better to be safe than sorry ;)

Hoppas att du ska trivas här på Rif :)