Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 461 ggr
chickwheels
0

Omplacering 3 honor.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hejsan, har tre st honom som ska omplaceras, gör min syster en tjänst och hjälper henne.

De är ett litet Ratpack som tjivas o piper men fungerar bra ihop.

En "vit" (hon har lite grå hår på kroppen)

En brunsvart och en Svart vit.

Min syster har sagt till mig vad färgerna heter, men de minns jag ju självklart inte. Har bara konstaterat hur mysiga och tillgivna de är.

Harmoniska kan man faktiskt säga att de är också tycker jag. De bits inte genom gallret då min syster lärt dem att inte göra det. Ena råttan kan "smaka" lite men biter inet hårt alls, mest bara snabbt sätter tänderna runt o stoppar precis när hon känner huden typ.

Låt inet det avskräcka er, de har aldrig bitit mig eller min syeter så de gjort ont eller gått hår.

Just nu fionns de i göteborg, men jag ska ev upp til uppslaa frammöver om några veckor.

Någon som är intresserad ? Hör av dig :)

chickwheels@gmail.com

073710 60 44

länk till film med de små liven.

http://s47.photobucket.com/albums/f200/chickwheels/?action=view¤t=MOV00014-1.flv

Det rä för råttornas skull lite bråttom då jag självklart glömde burbotten hos mamma i uppsala o de nu får bo o sova i transportburen. De är självklart ute o springer på dagarna, men det känsn ändå inte juste att de ska ha de så smått.

Lovers Marsvin - lovers.n.nu - Eskilstuna  - ej smf reg

Allamej
0

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor