Råttor iFokus

Råttor

Etikettkostrelaterat
Läst 2946 ggr
Malin6
0

Rått-toalett

Ni som har speciell toalett till era råttor.

Berätta vad ni använder er av, lådor, strömaterial osv. Berätta gärna också om hur ni tycker det funkar och om ni fick lära dem gå på toaletten eller om de kom på det alldeles själv.

JaneDoe
0

jag har hrntoalätter jag köper i djuraffren

hade stora keramik skålar först men det funkade inte lika bra

jag har kattsand i mina o ställer dem i det hörn som blir mest skitigt

har inte behövt elle rbrytt mig om o lära dem det, de finsn där för de som vill gå där

fungerar bra ändå de flesta av mina går där faktist, ja kissar gör de överallt men de bajsar oftast i lådan

Malin6
0

Puttputt :)

hus-musen
0

jag har toalätt i lådorna, de går allid dit och bajsar, kissar kan de göra nån annanstans ibland. har inte toatränat mina råttor alls utan de har fattat helt sj:)

Qui dormit, non peccat

SweGizmo
0

På burbotten har jag aspspån och i toaletterna har jag toalett+aspspån så det värkligen sugs in och inte luktar så fort.

det är super:)

Min blogg: SweGizmo.se

Breathplay
0

Jag har krukor med toalätt, och mina bajsar alltid där har aldrig behövt lära dom riktigt. Tror dom yngre kanske lärt sig av dom äldre? Mina gör nog det xD

Isabella Ekelund

Engagera
0

Åhh om mina råttor ändå kunde fatta att de ska gå på "toalätten". Har haft träpellets ett bra tag i bottnen. Men nyligen bytte jag till tidningspapper och la pellets i toan. Inte fan skiter dom där utan som vanligt - i hörrnen på tidningspappret…. :P