Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 415 ggr
MangoMelon
0

Lediga bebisar!

Hej! Vill bara berätta att det finns lediga bebisar att tinga från Arwens kull! Jag kommer att åka över till Sverige i Juli och har då möjlighet att ta bebisarna med mig :)

• födelsedatum: 3.6.2009

• färg, teckning o hårlag: 3 st rex honor, 2 st släta. 3 st rex hanar, 1 slät. Black, champagne, överraskningar. dumbo och dumbobärare.

• kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): 9 st, alla lever fortfarande.

• faderns namn, födelsedatum, vikt: Shannaras Caramell Chew Chew, 24.11.2008, 540g

• moderns namn, födelsedatum, vikt: Sanders Arwen, 1.7.2008, 358g.

• syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Kullen togs för att bevara föräldrarnas underbara temperament. Särskilt mamman är undebrar, älskar människor och är alltid lika nyfiken och framåt. Även för att introducera friska, och fina dumbon i finland.

• pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: 250 kr, råttorna är inte registrerade eftersom man inte får regga dem utan uställning här längre. Men fullständig stamtavla fås så man har möjlighet att regga dem senare.

• ort där råttan/råttorna finns: Karis, Södra Finland. Transport till Sverige ordnar sig, iaf Stockholm, Malmö, Göteborg och Skåne

• telnr, epost o alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus): det blir dyrt att ringa men finns att nå på: lonigirl90@hotmail.com, samt pm här.

Mer info fås vid kontakt, jag är dålig på presentationer! Massor med bilder finns även att få.

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Inlägget är låst för nya kommentarer