Lediga bebisar!
Hej! Vill bara berätta att det finns lediga bebisar att tinga från Arwens kull! Jag kommer att åka över till Sverige i Juli och har då möjlighet att ta bebisarna med mig :)
födelsedatum: 3.6.2009
färg, teckning o hårlag: 3 st rex honor, 2 st släta. 3 st rex hanar, 1 slät. Black, champagne, överraskningar. dumbo och dumbobärare.
kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v): 9 st, alla lever fortfarande.
faderns namn, födelsedatum, vikt: Shannaras Caramell Chew Chew, 24.11.2008, 540g
moderns namn, födelsedatum, vikt: Sanders Arwen, 1.7.2008, 358g.
syfte med parningen el om det är omplacering, anledning: Kullen togs för att bevara föräldrarnas underbara temperament. Särskilt mamman är undebrar, älskar människor och är alltid lika nyfiken och framåt. Även för att introducera friska, och fina dumbon i finland.
pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb: 250 kr, råttorna är inte registrerade eftersom man inte får regga dem utan uställning här längre. Men fullständig stamtavla fås så man har möjlighet att regga dem senare.
ort där råttan/råttorna finns: Karis, Södra Finland. Transport till Sverige ordnar sig, iaf Stockholm, Malmö, Göteborg och Skåne
telnr, epost o alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus): det blir dyrt att ringa men finns att nå på: lonigirl90@hotmail.com, samt pm här.
Mer info fås vid kontakt, jag är dålig på presentationer! Massor med bilder finns även att få.
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se