Student
Idag är det studenten!!!
klockan är snart 5 och festen har redan börjat 
åh jag vill också ta studenten :/ Har 4år kvar som de ser ut nu..
jag har aldrig tagit min, hoppade av två månader innan… trodde det var en bra idé då. men har kommit på att det inte var det :P
Jag borde egentligen ta den nästa år… Men hoppade av i 2:an och börjar nu ny skola till hösten xD
Hakuna matata!

#2 Jag gjorde samma sak. Såhär i efterhand känns det såklart som ett dumt och omoget beslut, men jag var annorlunda då och hade andra problem och prioriteringar. Man ska inte gå omkring och ångra saker.
Själv går man ut ettan på onsdag, så jag har ett par år kvar till studenten :)
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
Jag skulle egentligen gått i 1:an nu, men började på IV istället, och ska ev gå IV ett år till så har minst 4 år kvar :/
jag tar studenten nästa vecka, jag längtar inte. Vet inte alls vad jag ska göra efter sommaren…

Åhh vad kul att ta studenten! Det var 9 år sedan jag gjorde det. Tog högskoleexamen förra veckan men det är liksom inte samma sak, det är något speciellt med studenten. 

Grattis till studenten!
jag ska tydligen på studentfest ikväll… en kompis ringde o sa att jag ska följa med.

Ingen student här heller…gick privat utbildning…..
Skoj! 
Jag tog inte heller studenten, ångrar det bittert idag…
hoppade av 2:an i februari så kanske skall börja igen i höst om jag inte får fast anställning där jag jobbar nu, some 90 % säkert att jag får, men venne om jag vill jobba eller få en utbildning, så tveksam :s

Grattis :D .. SKulle också tagit studenten detta året, men jag valde om så jag her 1 år kvar :P .. Men brossan tog också studentan idag ;) hehe
Tack =D kul var det / är det
grattis alla! :) doh, måste vänta 5 år innan jag får ta studenten :/
Omg undra när jag någonsin ska få ta studenten xD 2:a året jag går ettan nu och riskerar att få gå om än en gång ><
Och då är jag inte "den osmarte" sorten heller. Snarare olycklige och otursamme ><
Mvh Nathalie

Fattar inte vad som är så himla speciellt med studenten… Ja grattis nu får ni börja jobba eller se fram emot att vara arbetslösa, eller plugga vidare ett antal år.
Jag har tagit studenten och de var en massa liv för ingenting.
Qui dormit, non peccat
jobbar hellre än att gå i skolan , fast det beror väll på vad man läser ska läsa vidare på djur och naturbruk,
Jag kommer bli glad fall jag får examen så jag kan jobba som vetrinär som jag är ganska säker på att jag kommer älska :)

själv går jag ut nian.. sjukt deprimerande att förlora alla klasskompisar å underbara lärare
börjar gråta bara jag tänker på det..
vill inte börja i en ny klass där jag inte känner någon igen (gjorde det förut för 4 år sen när jag började i den klassen jag går i nu…)
Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna
grattis^^
Min blogg: SweGizmo.se

Grattis!
Tack =)
Det var härligt, och underbart trevligt och roligt!
Nu är det över