Råttor iFokus

Råttor

Etiketthälsa-skötsel-beteende
Läst 587 ggr
pebb
0

Äntligen varmt!

Gud va skönt, äntligen tillräckligt varmt så jag kunde gå ut med Alice, hon tyckte det va jättekul, som jag anade, hon behövde det eftersom hon är så himla överaktiv, bra å ge sig ut å plöja genom gräset på gräsmattan å sen klättra lite i skogskanten! =)

fiffiluren
0

hur många grader har nu haft? här har det varit 30 grader i skuggan i helgen, det är hemskt! Jag hatar när det är för varmt.

Men tog ut mina möss i lördags när det inte var lika varmt, det finns bilder här:

http://www.pixbox.se/alb_show_id623875_page0.html

Spindel (den svartvita) hade jättekul, vända man bort blicken så sprang hon iväg :)

pebb
0

Just nu har vi 25 i skuggan. Hon sover gott nu iaf!

fiffiluren
0

vet inte vad jag har här just nu och ids inte gå och kolla, men varmt är det. Tyckte hon det var kul att vara ute? Det måste ha varit jättespännande om hon slocknade efteråt :)

hus-musen
0

sj avskyr jag värmen.. ska bli så skönt när de regnar i veckan=)

Qui dormit, non peccat

Raaata
0

håller med #4 jag gillar när det är lite svalare och inte så jätte varmt :)

pebb
0

Jag uppskattar all värme vi kan få med tanke på hur lite sommar vi numer har i det här landet! Sen behöver det inte va fööör varmt, men man ska kunna ha sommarkläder!! Alice tyckte det va jättekul!

TacoBelle
0

Jag hatar värmen!

Raaata
0

Mina råttor ser ut som att hata värmen då dem ligger stilla mer nu så jag har fläkt som går fram och tillbaka och de verkar uppskatta den.

[GlittriGris]
0

älskar sommar och värmen , bästa som finns", tog första doppet i dag :D men absolut itne sista!

Ladyinred
0

vi har haft dö hett i veckor, jag går helst inte ut innan kl 6 på kvällen när hettan börjar lägga sig. att gå ut o röka på balkongen är omöjligt. termometen går bara till 60 och den är toppad så jag vet inte hur varmt det faktiskt är där…

det är inte ett dugg behagligt när man håller på o flyter bort i sin egen svett Obestämd

NeverToLate
0

Jag tycker det är bäst när det är lagom :) .. lite skön sol å halv svalkande vind e underbart.. du vet som varma vår eller höstdagar :) den sortens värme är bäst enligt mig ^^ hehe .. Hösten är min favorit årstid :)

Raaata
0

#11 Ja då är det bra med:) Hösten är också min favorit årstid :P

TienMu
0

de ska va kallt på natten å varmt på dan! :)

MangoMelon
0

Har ni tänkt på en sak ; vi människor är egentligen aldrig nöjda. Endera är det för varmt, för kallt, för blåsigt, för mulet, för regnigt osv. På vintern klagar vi på kylan och längtar efter sommaren, på sommaren är det för varmt och då vill vi ha höst eller nåt. Ganska lustigt hur vi fungerar egentligen :p

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

pebb
0

#14 hehe, jupp, det e därför jag inte klagar ens när det e för varmt, hellre varmt än kallt regnigt och blåsigt!! =) Idag var det ganska perfekt, ca 22 grader och lite mulet men solen lyste igenom lite så det blev ljust men utan att den stekte en :p

Allamej
0

Jag vill alltid ha höst men det är jag det :)

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

NeverToLate
0

16# jag håller med dig ^^ ..

men på sätt å vis så e d bra att årstiderna skiftar på att vårt djur och växtsystem går runt å så vi får längta lite å inte alltid får som vi vill ^^ hehe