Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 860 ggr
hus-musen
0

OT: tråkig fredag..

Så vad gör alla råttmänniskor denna fredag då? Mitt msn funkar inte alls, så jag kan inte prata med nån.. Stackars migGlad

Så kom igen nu alla som sitter o har tråkigt, skriv nåttSkrattande

Qui dormit, non peccat

Elshira
0

*Tråkar aldeles ensam här hemma*

Hakuna matata!

MangoMelon
0

Jag sitter och angstar för att min sambo mår illa och har rännskiten, hatar sånt, och får panik om nån ska spy nära mig :( dessutom har jag snuva och ont i halsen så den här fredag kvällen suger :(

Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Elshira
0

Man har ju hört talas om folk som svimmar av att se blod… Min kompis svimmar av att se någon spy o.O xD

Hakuna matata!

hus-musen
0

#1 usch jag med..du vet ingen bra film eller nått?

#2 De låter inte alls bra det!! drick lite honungsvatten, de lindrar både i halsen o minskar den värsta kräksmaken!=)

Qui dormit, non peccat

hus-musen
0

#3 hmm jag förstår nästan din kompis.. blod spelar ingen roll, men att se nån spy är äckligt faktiskt!

Qui dormit, non peccat

MangoMelon
0

#4 vi har ingen honung hemma.. och jag är väldigt inbillningssjuk, så fort nån säger att den mår illa så börjar jag också göra det, och inbillar mig så hårt tills det verkligen händer. Vill bara bort härifrån.. utsattes för diverse spyrelaterade upplevelser som mindre som satt spår och antagligen gett traumor.. så det att jag får panik är inte bara "vanlig" panikkänsla utan jag blir verkligen ifrån mig och vet inte vad jag ska göra :(

Regn
0

Jag fyller faktiskt år idag! =D 13 blir jag!

Regn
0

Oj hoppsan, var man tvungen att ha tråkigt för att få skriva här? :P

hus-musen
0

#6 Ah stackare.. Gå ut o ta en promenad, friskluft brukar hjälpa lite,eller försök sysselsätta dig med något så du inte tänker lika mycket på din stackars sambo och spyor o sånt!

#7 Grattis=) Nej man måste inte ha tråkigt, klart att alla är välkomna att skrivaGlad

Qui dormit, non peccat

MangoMelon
0

#9 jaa, jag tror faktiskt att jag ska gå ut på en promenad.. Känns inte som det bästa alternativet med snuva och hosta och skit, men hellre det än att sitta här inne och tänka på alla äckelheter som finns här.. Nu har han feber oxo, 37,6 grader. Jävla bajs säger jag bara, tänk om det smittar och jag som ska på studentfest imorron :(

JeppJepp
0

Nu MÅSTE jag klaga på SJ!
Klag klag skäll skäll

Jävla dom som inte har natt-tåg i hela sverige =(

hus-musen
0

#10 Ajaj, du får hälsokurera dig så mycket som möjligt då=) Sj tror jag att frisk luft kan hjälpa mycket så vädra ur ordentligt, samtidigt som du och sambon är klädda så ni inte fryser=) De är nått min mamma alltid gjorde o de funkar för mig! kan ioförsig vara inbilling men ändå!

O är det något magrelaterat, så håll toaletten extra ren, så kan du slippa bakterier via den vägen=)

Qui dormit, non peccat

imilija
0

#7 grattis!!

jag knaprar daim och ser på nån halvkass komedi. har inte jättekul direkt..fast inte jättetråkigt heller…hm.

Regn
0

#9 och #13 TackSkrattande

idisen95
0

Har haft jättekul va med en kompis som jag inte varit med på jättelänge

JeppJepp
0

Jag samt resten av programmet tillbringade dagen hos vår mentor.
Jätte kul verkligen! Frukost, lekar, grill
sol..massa sol…
Smhi ljög.
Vilket resulterade i att jag numer ser ut som en tomat. Lär inte sova skönt i natt xD

hus-musen
0

#13 Va är de för komedi?

#15 skoj=)

#16 Ah en långdag låter de som=) Men smhi lovade faktiskt finväder idag, åtminstonde här i sthlmGlad

Qui dormit, non peccat

JeppJepp
0

Här skulle det vara molnigt på förmid/eftermid och 15-18 grader.. slipper springa och köpa solkräm då tänkte jag, brände mig ju förra året…
Ack så fel jag hade xD
denna bonnabrännan lär jag inte bli av med denna sommarn :P
Jag som har studenten på fredag xD kommer se lagom kul ut

eloize
0

ja, då va ytterligare en fredag här då…..

hoppas veckan för er har vart bra…

min har vart kanon, vilket känns bra för då väger det upp den sista timman nu denna kväll…. så tråkigt att jag är alldeles för uttråkad för att kunna sova, samt vet massa jag skulle kunna göra men vill inte påbörja nått nu så sent….. hummmpf vilket i-landsproblem! haha

MangoMelon
0

#19 jag tror jag e pervers haha! xD det första som flög genom mitt huve när du skrev att det finns en massa saker du skulle kunna påbörja nu och det i samma mening som att sova xD

eloize
0

#20 hahaha lätt hänt! haha tror det bor en liten pervers en i oss alla (på olika nivåer då förståss!! *ler*! när jag läste det igen så blev det kanske lite åt det hållet för mej också!

hus-musen
0

Hehe, vad är nu för snuskhummrar egentligen?Tungan ute Fast jag måste erkänna sj att jag tänkte på samma sak som er antagligen när jag läste första gången!Skrattande

Qui dormit, non peccat

eloize
0

hahaha ja vi är tydligen inte ensamma! haha får bättra mej!! *ler* inte skriva uttråkad, sova, massa att hitta på istället i samma mening!!Flört

nagini
0

jag sitter sjuk, har en halsböld D: , å gör massa läxa.. tråååk

(tråden dog lite så jag tyckte att jag kunde skriva ^^)

Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna