Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 410 ggr
etteko
0

Bilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har fått frågor om bilder så här kommer några på mina små killar som trots olika omständigheter kämpade på och kom ända fram till mig :)

Här har vi Ludde :) Den modiga kelgrisen.

etteko
0

Och här kommer Leo :) Han börjar bli mer och mer framåt, fortfarande lite blyg men han har potential att bli lika kelig som Ludde.

etteko
0

Och här är de båda två :) Är det föresten någon som kan säga vad Ludde är för färg? Jag tycker han ser ut som chocolat men jag är bara nybörjare.

Stj3rnfallet
0

Så söta de är!=) Haha, kanske kommer och snor dem en dag :P Nä, men de var verkligen jättefina!=) Hur går det med dem?

etteko
0

Visst är de? :) Det går jättebra, Ludde är så mycig så och Leo blir bara bättre. De går omkring och gnisslar tänder och kommer fram till luckan så fort jag kommer in i rummet :)

Katten är frotfarande rädd för dem och det är ju bara bra :) Hunden håller sig också på avstånd men är lite mer framåt. Dom äter ordentligt och ser ut att må bra :)

Hur mår dina råttisar då?

Stj3rnfallet
0

Ja, hur söta som hellst =) Haha, men det är nog de flesta råttor, fast speciellt ens egna ;)
De verkar vara bra pojkar du fått även om Leo är lite osäker än =) Och det är ju jättebra att de trivs och mår bra! Det är ju väldigt viktigt =)

Haha, här hemma är Ginza (min hund) livrädd för råttorna, medan hennes bror Gagnster vaktar dem och ingen annan hund får gå för nära buren :P Vet inte om det är för att han känner på sig att de är viktiga för mig eller om han har tagit det som sina små bäbisar :P Haha, igår när de lekte och sprang omkring och pep i buren så började han också pipa :P Han förstod nog inte att de lekte =)