Råttor iFokus

Råttor

Etikettannonsering
Läst 745 ggr
Elshira
0

2-3 honor köpes!

Jag söker 2-3 honor som gärna får vara hooded eller roan men ej rex eller dumbo.

De ska vara välhanterade (vara vana vid människor och inte rädda, aggresiva osv).

Jag bor i Alunda som ligger ca 4 mil norr om Uppsala så om du inte bor allt för långt från Uppsala~ (eller om du kan leverera de lite närmare, t.ex till Stockholm. Västerås el. likande) så får du gärna höra av dig!

För mer info om Mig eller något annat kan du enklast kontakta via mail: elajna_alunda@hotmail.com

Hakuna matata!

Bim
0

Kolla med råtthälpen? :)

Elshira
0

De har endast hanar där för tillfället :)

Hakuna matata!

Bim
0

#2 Okej, men toppen att du kollade iaf! :)

Har du provat söka på blocket? ;)

Elshira
0

Jo jag het letat en del där, men så gott som alla bor för långt bort eller var redan sålda xD

Hakuna matata!

Sotingetroll
0

Jag har 3 honor tillsalu, dock färgerna svart, siemes och grå/vit.

Bim
0

#5 Grå/vit = roan?

Sotingetroll
0

Jag kan ingenting om färger men kollade upp det nu och såg det :p

Sry för det alltså har jag 1 roan, 1 siames och 1 svart (?) ;)

dogpoo
0

synd att du inte ville ha dumbo. jag har nämnligen tre flickor som jag ev söker nytt hem till. och det är 2 dumbo och en toppörad. dom åker isånnafall endas tillsammans.

Elshira
0

#5 & #8

Jag är inte helt insöad på endast förgerna eller om det ska vara dumbo utan är väll mest det jag hade tänkt mig! Men ni får jätte gärna båda två maila mig med bilder på dem!

Hakuna matata!

dogpoo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

cocco---- Dumbo

dogpoo
0

rally råttan Mini -- toppörade

dogpoo
0

Myran --- Dumbo

wintermynta
0

Jag har honor här hemma och bor 3 mil ifrån dig. Du får jätte gärna komma och hälsa på för att se om nån av omplaceringarna känns rätt. Mer info hittar du på min hemsida:www.freewebs.com/shannaras href="www.freewebs.com/shannaras" rel="noopener noreferrer" target="_blank">
Obs! Har inte lagt upp alla honor utan bara en del.

Elshira
0

#8 & #13 - Har milat er :)

För er andra - Hr fortfarande inte hittat något säkert så ni får jätte gärna forstätta sriva om ni har några råttor!

Hakuna matata!

dogpoo
0

har inte fått något mail än,, men det kanske tar ett tag för det att komma fram

wintermynta
0

Jag har svarat dig nu Skrattande

dogpoo
0

jag har också svarat dig nu.

Elshira
0

Jag har nu hittat 3 råtthonor och om det inte blir någon ändring i planerna blir jag råttägare till helgen :) Med andra ord behöver det här inlägget inte vara aktivt längre!

Hakuna matata!