bild på dig

#1 Shit, vad är det? :O Ser ut som en JÄTTEråtta ju!
#3 Det är en GP-råtta :D (Gambian pouchrat) Översatt till svenska minns jag inte vad den heter :)
http://elinalgotsson.blogg.se
Kanske inte den charmigaste bilden på mig, men en av de nysate. Det är väl så här jag ser ut antar jag :)
(Nice tråd!)

Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!
#3 gambiansk jättekindpåsråtta (gp) mer infå på exotiskadjur.ifokus.se ;-)
Föresten så sitter nissmo i terrariumet bakom. Han som kom på tal i en annan tråd av bim ang alla på pappans jobb vet vem hon är.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
#2 Riktigt nice dreads!
Jag odlar haha
Greetings.
Legacy Mwari.
haha.. fick just reda på när jag hade nataler sist :-D.. Också nått som kom upp i någon tråd. hehe. bra med bild bevis.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

#9 Ser jag rätt eller är det datorn som ger dig Lila hår?
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
#7: Tackar :) Jag hade shitlock först…

#11 Shitlock? Nu för du förklara dig! :P
Alltså, så som det blir när man inte borstar håret. Jag hade som en massiv dread av hela håret ^^

#14 Aha, en sån!
Mitt nackhår brukar samlas i en massiv dread när det är tillräckligt långt och jag är tillräckligt lat 
#11 Det är väl ungefär det jag skulle haft om det inte vore för min sega dator! (när datorn laddar delar jag upp dem i olika och tupeérar dem för att hålla sig ifrån avrandra)
Har du gjort dem själv eller hur fick du dem?
Greetings.
Legacy Mwari.

#10 du ser rätt jag har lila hår 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#16: Det var en tjej som rev, skar, klippte och slet i klumpen så att det blev dreads av dem :D
#18 Fan vad nice! har en poalre som kan göra dreads, hon ska virka mina lite så de blir hårdare. men kommer nog dröja ett tag då vi typ aldrig ses tyvärr :/
Greetings.
Legacy Mwari.

# Vad söt du är! Helt orättvist. Står själv alltid bakom kameran så det finns få bilder på mig… Varit blond hela livet, 16år naturligt och 13år blekt. Kände nyss för lite förändring så jag är MÖRKmörkbrun sen några veckor(med ett 2v gästspel som rödhårig) men har ingen bild på det. Här är en bild som är ca 3år gammal
#12 Jag vill se en polisig bild! 

Glömde skriva #2
#20: Oj, vad svarar man på sånt? Tack… Eller något :) Jag är också den som vanligtvis står bakom kameran, men jag försöker dokumentera mig själv med jämna mellanrum också.

#21 WOW! :D Är du bråkstaken eller polisen? ;)
I och med denna tråd har jag upptäckt en egenskap hos mig själv: Jag larvar mig alltid på kort!
Och när jag väl är seriös så är det frågan om djungel-bilder, häst-bilder, skoter-bilder, snowboard-bilder och fågelmatar-bilder, men då ser man ändå aldrig vem jag är, vilket var syftet med tråden.. så det får bli en av alla oseriösa bilder, en mycket arg och sträng sådan ;)

Nu har jag dock klippt håret kortare och eftersom det är krulligt så ser jag numera ut typ som en broccoli, kan vara bra att veta ;)

#27 Just där var jag "polisen" men sen fick också jag bråka, hihihi.

:D

#36! Eliiiiiiiin! :D Fin bild :D
Greetings.
Legacy Mwari.
#39 haha jaaa ;). Tack xD
http://elinalgotsson.blogg.se

snart kommer en färskare bild på mig

det är i slutet och jag är den blonda tjejen som säjer att vi ska kolla på bond

Jag har tydligen inte visat min nuna här. Men här är jag och min älskling Klara på en råtträff hos Linda när hon bodde i Gävle. Det är Cosmonita som tagit bilden.
Älskar mina stora små vänner..

Fast just det, jag har inte lugg längre.. Men jag har ta mej sjutton ingen nyare bild!
Älskar mina stora små vänner..

#57 - Nej vad kul! :)
#59 - Du är den ända jag har träffat här på RIF. Måste följa med på någon träff så jag kan träffa fler råttfolk nån gång! >.<"

putt

Då det finns redan två liknande trådar, låser jag detta inlägg.
mvh