fisk?
gjorde nyss en "fisksallad" till mina råttor…
har inte gett den till dom än, kom på att de kanske inte ska äta fisk?
kollade på "vad ska råttor äta" länken som finns på framsidan..
står inget om fisk där..
så hur är det? är fisk okej?
Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna

det va inget! kollade på ratpower nu, där stod det att det va okej, så jag antar det ^^
Fisk är bra och nyttigt så länge det inte är för salt eller lutat :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

det är ett vanligt fiskblock som jag har kokat, och mosat in i en sallad med kål och majs ^^
Uppskattas säkert! Mina råttor älskar lax i ugn, de brukar få det som fest alltid ibland :D
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se

Fisk är uppskattat här hemma. Av råttorna i alla fall, inte av mig, när jag sedan måste tömma hängmattan på det som dom vill "gömma" och "spara". Råttor är underbara…
Jaha det är det de gör då man hittar halvruttna bitar med kött eller fisk gömda i hängmattan.. de "sparar".. yummy :p

Japp, visst är dom söta när dom sparar. Dom kan ju inte vara säkra på att vi kommer att ge dom mat i morgon eller dagen efter det, så dom "måste" ju spara… 

mina lägger sin sparade mat i toalådan?
puckon
#8 Haha, oj, vad jag skrattade då jag läste ditt inlägg! :D
Atria Rattery i Piteå, Norrbotten (finns även på facebook)
Medarbetare på The Sims i Fokus och Råttor i Fokus
#8 är du säker på att de verkligen sparar maten? Att det inte e en protest att det smakar bajs, och bajs hör hemma i toalådan, haha :p 

#10 haha :D nej xd dom sparar maten å äter den för det mesta senare, om jag inte hinner städa ur buren innan xd
Haha okej, måste bara försäkra mig ;D jag menade ju inte att du lagar mat till dem som smakar bajs, men om dom tycker det. urk, ganska äckligt egentligen att de sparar mat, dessutom i toalådan x)

haha ja det är skitäckligt XD
hahaha :D SKITäckligt ;)