Råttor iFokus

Råttor

Etikettoff-topic
Läst 519 ggr
Absinthe
0

OT NY MAIL!

HackerfreeRats@live.com är min nya mail numera efter att ha starka misstankar om att någon sjuk j*vel försökt hacka min gamla är den numera borttagen och kommer använda denna framöver.

Så jäkla patetiskt att folk ens försöker hacka andras konton, stora varningssignaler att de personerna borde skaffa sig ett liv, leta upp en partner och sexa till det för det kan fasen inte vara annat än brist på sex om man spenderar all sin lediga tid med att försöka göra olaga intrång hos andra. Alternativt funkar sexleksaker också!

Det är sant, snusk gör en faktiskt glad, det frigör saker i hjärnan som gör en avslappnad.

Alternativt kan det vara hög tid att söka hjälp hos psykolog när man håller på med sånna dumheter som olaga intrång genom att hacka sig in på andras konton och mail. Det säger mer om personen som försöker göra det här än om den personen vart konto eller mail blir hackat. PISSRÅTTA!!

Ursäkta språket allihopa, jag blir bara så arg på sånt här. Ni vet min nya mail nu om ni behöver ha tag på mig. =)

Nicciz
0

Vet inte vad man ska säga Foten i munnen Men tur att du upptäckt det så tidigt. Och hoppas det slutar.

Andas och pussa råttbebbar sålänge Skrattande

Allamej
0

Förhoppningsvis går det över nu när du bytt mejl… Jag lider med dig och håller med Nicciz.. Andas och pussa på råttbebbar och alla råttmagar du kan få tag i :) Det hjälper :D

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

KickanW
0

Lite småklantigt att lägga ut mailen här med @ och allt dock. Nu kommer ju massa spambotar och antagligen töntiga hackers hitta mailen igen… Om man ska skriva ut en mail såhär är det bättre att skriva t.ex. HackerfreeRats(at)live.com

Absinthe
0

Jag vet om detta med att man inte ska skriva ut @, men jag SKA kunna skriva ut detta utan att behöva känna mig hotad av att folk ska försöka göra intrång hos mig. Det har aldrig hänt förr och mejlen var väldigt många år gammal, så varför just nu? Personen som försöker måste ju finna den intressant av någon anledning.

Trist att man ska behöva ta bort sin mejl för att slippa tråkigheter.

KickanW
0

Jag håller med om att det är förjävligt att man ska behöva tänka på sånt där, men tyvärr lever vi ju i den världen… Och få får man försöka anpassa sig för att inte råka illa ut.

Absinthe
0

Jag tänker inte anpassa mig efter förbrytare, då tycker jag att man tänker fel. Vill personen åt mina "hemliga" mejl hädanefter så kan personen som vill ha dem skriva till mig så kan jag kopiera dem och skicka frivilligt, så jäkla hemliga är mina mejl.. Fel av mig från första början att ta bort den gamla, blev bara så jäkla rasande.

allobosia
0

Jag har varit med om samma sak och det är grymt irriterande…

Någon utan liv är det ju utan tvekan iaf… :P

Absinthe
0

Definitivt.. ^^,

RatLover
0

Jag har varit med om att nån hackat min msn, bytte lösenord och allt, skrev saker till mina kompisar osv. Man blir ju sjukt arg!

Falurven
0

Det finns fan människor till allt :O Idioti!

Mvh Nathalie