Råttor iFokus

Råttor

Etikettföreningar-träffa-utställningar
Läst 798 ggr
LinnLinn
0

Elva vårar...

Juste, elva år. har haft 5 råttor i mitt liv dom är från uppf. Men är det många "unga" här på Rif? nej skämt, men liksom ungdomar. Det känns lite konsitgt eftersom jag bara är elva, och att alla är liksom, vuxna. Jag bor i värmland och tänkte om man var välkommen på råttträff även om man bara är elva? :)

Brullebro
0

Jag e 13 :)

LinnLinn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jaha :) Hur många råttor har du? Själv har jag 2 just nu :)

Brullebro
0

Jag har inga just nu. Men jag ska skaffa snart :)

LinnLinn
0

Okej :) Var bor du? Värmland här :D

Brullebro
0

Västernorrland här ;P

LinnLinn
0

Okeydokey :) Funderade på att gå på nån utställning men inte bestämmt. Är du intresserad av sånt?

Brullebro
0

Ojaa =P

LinnLinn
0

Ja, det verkade faktiskt kul. Min pappa som bor i malmö kanske kan skutsa mig till göteborg, det var en utställning där i slutet av maj, det jag jag önska mig i födelsedagspresent, men vi får ju se inte alls säkert. Sen finns det ju agility också, jag är en aning mer intresserad av utställninger, det verkar svårt att träna dem på agility. Vad tycker du?

Usch va långt de blevOskyldig

Brullebro
0

#8 Jag är mer intresserad av agility än utställning faktsiskt :)

LinnLinn
0

Jag var också det i början, men det verkar lite svårare än det ser ut :/ jaja :)

[ANNiZO]
0

Jag är 14 år gammal, fyller 15 i höst. :)

Du skriver bra för att vara 11 bast, fortsätt med det.

Brullebro
0

#10 Jo, man måste träna dom och så.. men men det verkar kul iaf ;P

C0IN
0

Jag är också 11 är :P. Har också haft 5 råttor i mitt liv , har just nu två st . Men jag bor i Håbo(Uppland)

En del av din text är ju avskriven från Jag är fjorton år …

LinnLinn
0

Nej, jag har läst den och då skrev jag en själv men varför skulle jag skriva av :)? Aja, Jag är i hagfors nu. Jag har pollenallergi så kan inte vara i skolan så jag är hos min mormor för de e int så mkt pollen här. Saknar mina råttisar, men ska hem imorrn.

LinnLinn
0

Är ni också sjuka?

C0IN
0

Jag är ledig

KickanW
0

Man behöver inte träna råttor i agility och det är inte särskilt svårt. Visst, att bli bäst i Sverige är såklart svårt men att bara ställa upp behöver inte vara svårt alls.

Jag tävlade i agility för första gången utan att någonsin ha provat det tidigare, och vi kom runt banan utan anmärkningar. Huvudsaken är att man känner sin råtta och vet hur man ska få kontakt med den.

Det är inte så seriöst heller, det har hänt flera gånger när jag tävlat att råttan totalt skitit i det… Lagt sig tillrätta för att sova på bordet eller börjat bajsa vilt. Det enda som händer då är att folk skrattar, tycker den är söt och så avbryter man. Sånt händer ju när man håller på med djur :)

Brullebro
0

Nej, jag tänkte mer att man har saker hemma som den får "träna" på :)

Haha x)

KickanW
0

Såklart man kan träna dem, det jag menar är att det inte är så svårt som ni får det att låta… Eller att man måste träna dem i agility för att kunna tävla.

LinnLinn: Om du vill ställa ut dina råttor, eller tävla i agility, vet du väl att du måste vara medlem i SRS, att råttorna måste vara registrerade och att man måste anmäla sig till utställning långt i förväg. Göteborgsutställningen har redan varit, men du kan ju kolla upp när nästa är!

empan-hampus
0

Jag är 14 fyller 15 nu i Juli Flört

Sloj-border
0

jag fyller 14 på tisdag och jag bor i västernorrland :)

empan-hampus
0

Föressten så bor jag i Stockholm Tungan ute

Bim
0

Jag fyller också 15 till sommaren.. ;) Bor i västernorrland, i sundsvall! ;)

Regn
0

Jag är 12, men fyller 13 i maj. Har 4 råttisar =)

empan-hampus
0

Jag har 8 råttisar, om du ville veta det oxå Flört

Bim
0

Och jag har 0 råttor.. :P

[Dandelion1000]
0

Jag är 15 och bor i Håbo, Uppland.. Så ni är inte ensama.. Känns lite som man är yngst här, tur att det är för alla åldrar :P

Huldan
0

Är 15år, på mitt 16:de :P Har mina två första råttor nu :P

nagini
0

jag är 16, har 3 st råttor :) bor i stockholm

Förmänskliga inte djurens beteende. Fördjurliga dina egna