3 honor omplaceras
Vi vill nu omplacera våra 3 råtthonor till någon som har mer tålamod och tid för dom. Dom 3 honorna skänkes tillsammans med en bur som är laglig för 22 råttor (har inte måtten). Dom har gnagat 2 hål i buren så det är något vi lagat provisoriskt bara. Så dom kommer gnaga upp den igen.
Vi ger inte bort dom till första bästa, utan vi vill att dom ska hamna hos någon som har kunskap och är intresserad.
Kontakta mig här eller på huligan_kiwi@hotmail.com
Gör om gör rätt
Detta ska en r8säljesannons innehålla
- födelsedatum
- färg, teckning o hårlag
- kullstorlek vid födsel o vid avvänjning (4v)
- faderns namn, födelsedatum, vikt
- moderns namn, födelsedatum, vikt
- syfte med parningen el om det är omplacering, anledning
- omplacering- hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock etc
- pris och om råttorna är reg i SRS eller annan klubb
- ort där råttan/råttorna finns
- telnr, epost o alternativa kontaktsätt (inte bara pm här på ifokus)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor
Jag vet jag håller på med det, men datan vill inte sammarbeta med mig just nu
Blondie, Lilith och Molly
* Födelsedatum : Januari allihoppa
* Färg teckning och hårlag: Blondie är vit med röda ögon, Lilith och Molly är svart/vita
* Kullstorlek: Blondie kommer från djuraffär så vet ej, Molly och Lilith var 12 ungar i kullen och dom är kullsyskon
* Faderns namn mm: Vet inte
* Moderns namn mm: Vet inte
* Syfte med parningen/ omplacering, andledning: Vi vill omplacera för att vi helt enkelt kommit på att råtta inte var djuret för oss tyvärr :/ Vi har inte tålamod och vi tycker inte att dom får så mycket tid med oss som dom förtjänar
* omplacering hur råttan/råttorna är i karaktär, i flock: Blondie är inte så blyg i buren men hon verkar vara lite rädd när hon sitter på axlarna, vet inte om hon är höjdrädd. Lilith är framåt, vill vara med och älskar att sitta med på axeln hela tiden och där sitter hon och njuter. Molly är lite blygsam men ändå nyfiken, hon är den som gnagar sönder buren och smiter ut och hittar på bus. Alla fungerar bra i flocken dom är i nu iallafall, dom busar och trivs tillsammans.
* Pris om råttorna är reg i Srs eller annan klubb: Vi skänker både råttor och bur eftersom vi endast vill att dom ska få ett bra hem och få bo tillsammans. Dom är inte registrerade.
* ort där råttorna finns: Dom finns i Nyköping som ligger i södermanlandslän.
* kontaktsätt: huligan_kiwi@hotmail.com skicka gärna ett mejl och skriv vad ni kan erbjuda dom :)
Bilder på råttorna kommer senare
Kontakta mig när du vill lägga in bilderna så låser jag upp eller så kan du skicka dom till mig så lägger jag in dom :)
Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor