Färghjälp

Med min bildskärm så tycker jag hon ser beigeaktig ut.
Qui dormit, non peccat
min beige grabb såg ut så där…

Beige skulle jag tippa på.. =)
Beige säger jag också.
Min blogg: SweGizmo.se
Beige säger jag med..
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you

-Åh vilken snygg beige dam! Det är klart att hon är beige, silvrerad dessutom. (ser det ut som på kortet) Brorsan är också beige.
Vad begeistrad jag blev! Så länge sedan man såg beige, det har varit mest champagne och cream på sistone.
Ifall om att, möjligen men inte troligt, kan den utveckla sig till att bli en buff. Påminner mycket om beige men är litet mörkare, finns i Finland.
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..

Glöm det jag skrev om buff, de är för ljusa och inte troligt alls att det skulle kunna vara det.
Man lär så länge man lever.. ingen rök utan eld.. arga katter får rivet skinn.. att fela är mänskligt..
Beige då alltså! Snygg kan jag hålla med om att hon är :D Riktigt läcker flicka :D Och goosig :D Tack för hjälpen allihopa :)
Mvh Nathalie

Å, vad kul! :D Detta betyder att det högst troligen är Puff(ba) som är pappa till kullen och inte Piff(ag). Visst är det möjligt att det är Piff men högst osannolikt eftersom du inte fick en enda tickad.
Det gör mig iof JÄTTEglad :)
Ja, hon var lugn och snäll, den här honan! Lätt att tycka om!
Älskar mina stora små vänner..

Hojt hojt! Då kan jag berätta att dumbo honan som jag har också är beige i såna fall…
:)