Mina glädjeämnen ^^
Måste bara få dela med mig av mina härliga råttor! De förgyller verkligen min vardag, blir glad varje gång jag ser på dem, eller umgås med dem! <3
Lägger med några bilder på dem, så att fler kan vara glada med mig
Häromdagen då jag vaknade låg sex råttor och klämde i en o samma korg, och tittade nyfiket på mig som om de ville säga "kom igen nu matte, det e dags att stiga upp" :p
Medarbetare på exotiskadjur.ifokus.se
funkade inte med första försöket att ladda upp bild :/

pannfläck 
You can't spell Bitchy without Itchy
#4 vadå pannfläck? *trögfattad* :p

du hade en råtta med pannfläck på första bilden :P
#7 ja det är min lilla bella, såå söt ^^ hon e nu 3 månader, svart med en vit fläck i pannan (pannfläck :p) och lite vitt på magen :p
Bilden i inlägg #3 Är ju totalt störtskön
Sickan stil asså 

Jag vill sno Bella.. ^^

du är inte ensam :P
#9 jag trodde på allvar att hon va död först då jag såg henne. Så lyfte jag på burtaket och petade lite på henne, hon brydde sig exakt så mycket att hon öppnade ena ögat för att kika på mig och så somnade hon om :p Fem minuter senare var jag tvungen att väcka henne för hon gled bara längre ner hela tiden, till sist hade hon trillat ner :'D
#10,11 tur att det är ett hav emellan oss då ;)
Lägger med en gullig bild på henne ^^
#12 Tur då att du va hemma då så hon inte hade ramlat ner, hade kunnat sluta illa.. Men måste säga att det ser dö roligt ut när hon hänger där upp och ner och sover 
#13 ja men hon blev sur på mig då jag väckte henne andra gången, gav mig en min som sade "men gosh, låt mig sova nångång då -.-"
:p
Jag älskar mina råttor<3
Fast nu känns det lite piss, hittade knölar på båda mina älskade hanar :(