Råttor iFokus

Råttor

Etikettbilder-videor
Läst 715 ggr
[ANNiZO]
0

Lillråttisar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hämtade hem en liten råttis i söndags från Malinmalin. Det har gått jättebra, hon fungerar bra tillsammans med mina andra råttor och är världens mysigaste.
Måste bara visa den här urgulliga bilden.
Den nyaste (vid namn Pirate Captain Miss Maggot) är den lilla svarta klumpen. Serena är den som ser helt enorm ut. Någon slags råttkott. Muffin ligger med benen på Maggot. Hon har alltid sovit lite konstigt, min Muffpuff… Hihi, är så glad!
Lacuna låg och sov på min kudde, det är därför hon inte är med på bilden^^

De ligger i ett ganska stort fågelbad, helt klart favoritstället! Det hänger i vanliga fall på en av luckorna av buren, som en liten utbyggnad :)

Har ni några gulliga bilder på era råttisar när de var nyinflyttade, pyttesmå och fluffiga? Lägg upp dem här!

Raaata
0

Åh va söta dem är :) kan försöka hitta en bild på mina första gången jag fick dem:D

här är min lilla Siri: e älskade att krypa i rören som är i bakgrunden fast nu drar hon in handukar pennor och tröjor i buren istället :) Kan visa en blid på Saga ifall jag hittar en bra :)

Raaata
0

Hittade ingen bra bild på saga när hon var nyinflyttade dem var för suddiga så man ser inget nästan, Men här kommer Saga och Siri i sitt älsklings hus:)

Här är dem i en nystädad bur :3

(bilden togs förra veckan)

C0IN
0

Hittade en på min bebis som kom i lördags , Bowser, här är en bild ^^